luni, 28 mai 2018

Summer-Fall 2018 Movie Preview - Part 1


Bine ca vine luna iunie ca sa recurg la intrarea de failsafe = trecerea in revista a ce urmeaza sa apara in sezonul vara-toamna 2018, altfel iar n-aveam subiect... So, let's see...

Sa incepem cu ceva mai mainstream - avem un nou episod din seria "Jurassic Park/World" - "The Fallen Kingdom". In ciuda criticilor mie mi-a placut precedentul. Scenaristii s-au pastrat deci sunt sanse...

Leigh Whannell e cunoscut probabil in special pentru "Saw" si o serie de alte horrors. Na ca avem o incursiune si in zona SciFi (desi posibil tot la horror ajungem pana la urma...) cu "Upgrade". Subiectul - AI controlled implants - nu-i chiar original 100%, dar nici foarte uzat.

"Under the Silver Lake" pare un soi de David Lynch movie in varianta light/comica. Nothing more to say...

In iulie ne intoarcem la mainstream cu "Ant-Man and the Wasp", continuarea la "Ant-Man" fara the Wasp (ma rog, sort of...). Altfel zis: yet another Marvel movie.

Trailerul la "Skyscraper" mi-a adus cumva aminte de "Die Hard" - primul. Parca totusi nu mi-as face sperante la ceva comparabil.

Intotdeauna seria "Mission Impossible" mi s-a parut mai inteligent construita decat varianta "James Bond" de agent secret pe care-l stie toata lumea. Sper sa nu-mi schimb parerea dupa "Fallout".

In august avem SF-uri. Cu sau fara ghilimele. Guess what kind "The Meg" is?...

Cu "A-X-L" parca am un deja vu cu "Chappie", care nu e asa de "vu" pentru ca la cat l-a dat critica de pamant am zis pas. Poate n-o fi cazul aici.

Am lasat pe final piesa de rezistenta. "Kin" mi se pare de departe cel mai interesant film din toata enumerarea. Sincer ori nu e chiar cea mai stralucita vara ca releasuri, ori eu am prea multa treaba si am devenit prea picky la acordat timp pentru un film... Sa vedem data viitoare ce aduce toamna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu