marți, 25 mai 2021

Summer-Fall 2021 Movie Preview Part 1

N-am mai vazut un film de vreo trei saptamani si nici nu cred ca am cand in urmatoarea. Ceea ce deja nu prea da semne bune in lipsa altui "drog" de echilibrat psihicul in ultima perioada care alterneaza intre un critical deadline + probleme interminabile de dinti. Asa ca am zis sa bifez macar intrarile traditionale de mijloc de an, formatul scurt, cu ce se anunta mai promitator pe vara-toamna asta.

In iunie un release care pare ca se detaseaza un pic de zona tipica de box-office summer hits centrate pe multa actiune cu multe explozii si subiect subtire pare a fi "Monuments". Nu ma prea dau eu in vant dupa comedii, mai ales cu iz romantic, dar se pare ca subconstientul a castigat tura asta...

"The Green Knight" e o ecranizare a unui episod din ciclul Arthur si cavalerii mesei rotunde. E un episod care in varianta originala spre deosebire de altele are un final mai putin dramatic, chestie care-l face cumva si mai putin promitator daca ramai la versiunea clasica. Filmul insa, ca multe repovestiri ale legendelor din zona asta, s-ar putea sa mai schimbe din poveste... Vedem in iulie.

Ma gandeam sa las vara sa treaca fara sa bifez nimic din zona comics/super-hero care de multa vreme mi se pare ca a trecut de la overrated la hyperrated sau ce-o fi mai rau de-atat. Exista insa foarte mici exceptii, iar cea mai notabila e James Gunn care a reusit sa scoata "Guardians of the Galaxy" (si 1 si 2) din tiparul clasic Marvel. E pur si simplu altceva. Poate vedem asta in august si pentru DC Comics cu reboot-ul la "The Suicide Squad".

Lasam toamna pe data viitoare. Cand o fi asta...