luni, 30 mai 2022

Summer-Fall 2022 Movie Preview



Nu-s chiar in cea mai grozava perioada "healthwise" si implicit zero chef de reluat blogul, dar am zis sa fac totusi trecerea traditionala de la timpul asta prin ce-i anuntat pentru big screen pe urmatoarea jumatate de an. La fel ca la ultima enumerare de gen o sa merg pe o varianta ultra-selectiva = s-o rezolvam rapid.

Pe cat mi-a placut intoarcerea la "Jurassic World", pe atat de slaba mi s-a parut continuarea din "Fallen Kingdom". Cu toate astea parca as bifa si partea a treia a reboot-ului = "Jurassic World Dominion" - anuntat pentru iunie. Pana la urma daca asteptarile is jos... who knows ;)

Tot in iunie avem "Lightyear". Cum s-a ajuns de la jucaria din universul "Toy Story" la ce vedem prin trailer pare un mister mai adanc decat the deep space itself. Da' ne lamurim in film (daca nu inghite vreo gaura neagra explicatia).

In iulie, cu un feeling de mix Tarantinesque + John Wick (sper mai mult spre al doilea din serie), avem "Bullet Train". Surprinzator poate in ciuda aspectului de action movie (cu mult action), cica ar fi bazat pe un roman. Japonez, ca si locul desfasurarii.

Pentru august, pe moment altceva in afara de "Luck" n-am gasit mai vrednic de mentionat. Nu ca de-aici as avea mari asteptari, dar am zis ca si-asa n-am mai bifat demult vreo animatie, deci nu strica sa avem doua in lista.

"Don't Worry Darling", cu release in septembrie, promite destul de mult la nivel de trailer, si nici nu scapa cine stie ce spoilers, ceea ce-i de bine. Am niste red flags insa daca ma uit un pic peste echipa de scenaristi, unde previous work e ori in zona comedii romantice, ori se duce spre "Titanic II". Poate cel de fata nu se scufunda...

Din pacate octombrie-noiembrie sunt cam blank la nivel de trailers pe moment, si nici ca titluri anuntate nu ma face vreunul sa-l pun in waiting list, deci ne oprim aici. Poate mai spre iarna avem o "recolta" mai buna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu