duminică, 14 iunie 2009

Movie Preview Summer-Fall '09 (Part 2: September-November)

Desi stiu ca o sa-mi blestem ora pierduta cu intrarea asta de blog in criza de timp in care is, ma tin de cuvant si revin cu partea a doua la ce-am inceput last week - mai exact ce se anunta ca ar ajunge pe ecrane in principiu in RO in toamna asta ...

Septembrie ... Un prim titlu anuntat pe 4 ar fi ultima productie made by Tarantino si lansata deja cu succes la Cannes : "Inglorious Basterds". In esenta un "Dirty Dozen" mai dur si mai socat, filmul pana la urma din cate stiu e un remake dupa un titlu similar made in Italy prin anii '70. Cum insa pe primul nu l-am vazut ...







Ca sa mai destindem un pic atmosfera dupa ce am inceput cu un trailer bloody, tot pe 4 septembrie avem: "G-Force". Nu.. nu e ultima lansare de la nVidia (pt. cunoscatori), e un film cu .. Guinea Pigs:







Si tot pe 4 septembrie avem "Gamer", fata de care eu (si probabil si alte persoane IT related) is sincer cam sceptic ... da' poate ma insel:







Cum din pacate nu prea mai am ce mentiona pentru septembrie o sa sar direct la octombrie. Pe 2 are anuntata premiera in RO "Pandorum", pentru amatorii de SciFi, sau horrors, sau ambele:







Un thriller semnat Martin Scorsese care mi-a atras atentia din pdv imagine - Robert Richardson ("Snow Falling on Cedars", "The Aviator") e "Shutter Island" si ar urma sa aiba premiera la noi pe 23 octombrie:







Din pacate pentru noiembrie nu am decat un titlu la indemana (si nici timp sa mai caut altele acuma). Dar e titlul care la mine e top of the list de ceva vreme printre filmele care urmeaza sa iasa pe ecrane anul asta. So.. programat pe 27.XI avem "Surrogates". E un SF, iar motivul de top of the list e subiectul in principal, care ma duce cu gandul la un mix intre "Minority Report" si "I Robot" (desi la baza in cazul de fata nu e nici P.K. Dick nici Asimov).. ma tem totusi sa nu am asteptari cam mari:







Astea fiind zise si in speranta ca o sa mai am in viitor intrari mai detaliate si pozitive vis-a-vis de cele enumerate mai sus.. me back to work for the moment ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu