duminică, 7 iunie 2009

Movie Preview Summer-Fall '09 (Part 1: June-August)

Cum probabil un thriller din anii '70 nu intereseaza pe nimeni (.. si cum l-am vazut numai pe jumatate .. si cum nu am timp sa scriu) am considerat ca e o idee mai buna sa incerc un preview la premierele de vara-toamna asta din cinemaurile din RO . O sa incep tura asta cu perioada de summer, facand apel la trailerele disponibile pe YouTube ( cum ziceam, n-am timp sa scriu :D ); asta chiar daca probabil in doua-trei saptamani o sa fie cam empty intrarea curenta de blog, acelasi lucru fiind valabil si pentru postarile mai vechi cu video attachments (= ma-ndoiesc ca o sa mai stau sa adaptez codul de embedding daca n-o sa mearga din prima pentru alta locatie unde o sa-mi transfer blogul; in caz de nelamuriri a se vedea inceputul postarii trecute).

So... ce-am avea in iunie. Pai.. sarind peste "Star Trek", "Angels and Demons" si "Terminator: Salvation" aflate la ordinea zilei, si luand-o cronologic, pe data de 12 iunie e anuntata pentru ecranele romanesti ultima productie Pixar: "Up", intrata din prima pe IMDb in top 20, (cea mai high pozitie pentru o animatie - probabil o sa mai scada):







Tot pe 12 iunie avem la polul opus un horror, "Drag Me to Hell", care se pare ca promite in urma criticilor si a numelui care il are in spate la capitolul regie: Sam Raimi (the "Evil Dead" trilogy):







In 19 iunie are premiera in Romania "Knowing". Lasand trailerul responsabil la capitolul bagare in ceata, in ce ma priveste pot sa spun ca cel putin din punct de vedere al regizorului - Alex Proyas ("Dark City", "I Robot", "The Crow") - l-am trecut pe lista de "must see":







O sa sar peste "Transformers 2" care sincer imi lasa deja impresia de amalgam de CGI cu subiect subtire (poate n-o fi...) si o sa ma opresc la alt film cu target - pe fata - for kids, "Race to Witch Mountain", care la noi ar ajunge cica la aceeasi data de 26 iunie, si pare ca macar e suficient de funny pentru a-i acorda mai mult de o ora din timpul liber:







Pentru iulie prea multe titluri la indemana n-am. Primul ar fi in data de 3 si avand acelasi numar de ordine - "Ice Age 3" (Pixar o sa faca ceva bani anu' asta ... speram cu ceva mai bun calitativ decat 2 care sincer a fost way lower than 1)







Continuand lista continuarilor, in 24 iulie aterizeaza (pe matura sau nu...) in cinemaurile din RO, "Harry Potter and the Half-Blood Prince"; desi nu mi s-a parut niciodata ca serie ca se ridica peste medie pot zice totusi ca fata de Narnia .. merge cat de cat pentru un fantasy:







Pe 7 august vine unul din filmele care chiar le astept, si care chiar tin sa-l vad in cinema. E vorba de un remake: "The Taking of Pelham 123". Poate din trailer nu pare chiar cine stie ce dar raman la parerea (care cred ca am mai exprimat-o pe undeva) ca la momentul curent Tony Scott mi se pare cel mai sus in categoria regizorilor de filme de actiune. In plus responsabilul de montaj la productia mai jos mentionata are la activ titluri ca "Top Gun", "Crimson Tide", "Con Air", "Deja Vu", "Batman Returns", etc. N-o sa m-apuc sa tin teorie acu' legat de cat inseamna montajul intr-un film de actiune, just watch the trailer:







Ma consider destul de departe de a fi expert in comedii ( cam rar asa ceva pe blog la mine, nu? :) ) dar tot pe 7 august avem un titlu care at least looks funny - "Aliens in the Attic":







In finalul listei, pe 14 august "Public Enemies". Nu prea stiu ce sa zic, mai mult decat ca e vorba despre perioada gangsterilor din America anilor '30, e asteptat cu surle si trambite si are o distributie cu multe capuri de afis, la care se adauga Michael Mann ca regizor ("Heat", "Miami Vice" - the series):







Cam atat pentru azi.. Sperand ca datele precizate (inca o data - valabile pt. premiera de cinema in RO = .. alte surse .. alte date :) ) n-o sa sufere amanari, back next week cu perioada septembrie - noiembrie ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu