duminică, 10 iunie 2012

Part 2 of Summer-Fall 2012 Movie Preview



In Septembrie pe la inceput avem un SF ce pare a fi destul de indie, dar cu un buget relativ decent la prima vedere. Pentru ca scriu foarte foarte pe fuga ma rezum doar la ideea ca imi aduce aminte de un clasic by Carpenter: "They Live" din '88. Pentru cine nu l-a vazut inca dar e tentat de ambele, better wait - ar putea cauza dezamagiri in ce priveste cel de mai jos ...






Cum data trecuta am avut mai mult Action-SciFi decat horror in adevaratul sens compensam tura asta cu ... "House at the End of the Street". Eu raman intrigat de ... lungimea titlului... Si nu pot sa nu ma opresc si la primul topic din boardurile de pe IMDb care il reformuleaza ca "Boobs at the End of the Street" (:P just quotin' .. nu ca as avea ceva impotriva). Sa mai trag concluzia ca probabil trailerul e cea mai scary parte din film ? ...






Pe final de Septembrie avem anuntat si cel mai interesant titlu de toamna asta zic eu. "Looper" pare a avea tot ce-i trebuie: o combinatie de SF cu thriller cu time travel la pachet care pentru mine cel putin e the best possible, un regizor de care nu stiu nimic dar care si-a scris propriul scenariu (which usually is a good thing) si nu pare a fi chiar la primul film, Bruce Willis, Emily Blunt, ce sa mai zic .. singura chestie care mi se pare un pic deranjanta din trailer .. the makeup :|






Pentru Octombrie n-avem inca prea multe trailere lansate. Asa ca optiunile imi sunt cam restranse la "Argo". Care pare un titlu decent, ecranizare dupa o true story, intamplata in '79, care dupa un quick look pe Wikipedia pare intr-adevar demna de film. Dar n-o sa dau mai multe spoilere decat ce-i mai jos ..






Primul titlu pentru Noiembrie, peste care am dat ieri, e o animatie de la Disney. Disney as in Disney the main studio = fara Pixar, chestie care nu-s prea sigur daca imi suna promitator sau din contra (pentru ca sincer nu mai tin minte ce-am vazut last time si cand de la ei fara lampa topaitoare in startul filmului). Pentru moment, subiectul mi se pare un pic prea tras de coada chiar si pentru o animatie .. deformare profesionala, ce sa zic ...






Urmatorul Bond: "Skyfall" pare a fi cel mai promitator de la o vreme incoace. Si nu din cauza trailerului care nu zice mai nimic, ci datorita regizorului - Sam Mendes. Chit ca nu ma prea dau in vant dupa mentionatul (in general din cauza subiectelor abordate), are la activ unul din filmele de top care le-am vazut pe genul din care face parte: "Road to Perdition". E drept ca asta a fost long ago, dar cum din ce a mai facut de atunci incoace nimic nu s-a apropiat atat de mult de o drama/thriller/noir am sperante ca "Skyfall" o sa prinda macar un pic din ce-a fost acolo ...






Am avut animatie de la Pixar data trecuta si una de la the owner = Disney mai sus, asa ca nu puteam sa nu caut ceva sa compensez from DreamWorks. Si am gasit .. "Rise of the Guardians" - la final de Noiembrie, probabil ca sa fie mai aproape de sarbatori avand in vedere ce putem observa mai jos. Cat despre ce promite ... sper (din toata inima) ca n-o sa se ia prea in serios. Altfel eu ma declar convins irevocabil, pe veci, si batut in cuie ca americanii au o problema genetica care se manifesta prin carenta de super-heroes in everyday life. Altfel nu prea am cum sa-mi explic ca ajungi sa transformi si iepurele de Paste in asa ceva ...






Back next week with a movie .. been some time since talking about something specific ;) ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu