duminică, 21 octombrie 2012

Blog break .. again ...


mda .. stiu ca e a treia oara anul asta ( dar e still "break" not "end" - nu de alta dar la gradul meu de comunicare cred ca mai am ceva cunoscuti care stiu ca-s inca "functional" pe baza postarii saptamanale deci ar fi o problema :) ).. anyway, da semne de ingrijorare in ce ma priveste pentru cat mai pot continua .. nu c-ar fi cine stie ce mare branza de blog, dar imi place sa cred ca totusi n-am scris chiar complet in dorul lelii de atata timp .. din pacate se pare ca "real life strikes again" .. suficient de zdravan ca sa nu mai pot sa ignor ce-i in jur ca sa-mi fac timp si mai ales chef sa scriu intr-un mod relativ coerent ( n-o fost mai rau de-atat, nu ? :) ) despre un film .. sper sa pot reveni si continua curand totusi = in Noiembrie .. nu de alta dar ar fi cred un pic ofticant sa ratez o aniversare de 5 ani :) cu pauze cu tot ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu