joi, 4 iunie 2015

Summer-Fall 2015 Movie Preview Part 1


Sa-ncepem evidenta a ce ne-asteapta in sezonul de vara-toamna cu un horror. Dispozitia curenta imi cere ... In iunie avem release-ul partii a treia din "Insidious". Prima parte a fost spooky. Partea a doua am sarit-o pentru ca parea prea lame. A treia arata ceva mai promitator. Om vedea ...




Daca tot suntem la continuari, in curand vine si "Jurassic World". In general la superproductii lasate pe mana unor regizori obscuri am rezerve, dar in cazul curent (Colin Trevorrow) avem o exceptie = remember "Safety not Guaranteed" ? ... probably not :) anyway ... Daca ma atinge la inima macar jumate cat a fost acolo ...




Dupa spirite malefice si dinozauri dintosi sa mutam registrul intr-o zona mai light (nu ca as mai avea prea multe optiuni ramase pe iunie). "Inside Out", ultima productiune Disney/Pixar ne duce prin colturile intunecate si amenintatoare ale creierului (eu tot ma chinui sa fac sa para horror si animatia asta ... told you .. my current mood requires it)




Iulie incepe cu "Terminator Genisys", top expected movie pe lista personala pe vara asta. Daca e greu de inteles de ce, dupa ultimele doua iteratii T3 (care totusi n-a fost rau) si Salvation, explicatia e ceva mai ... personala sa zicem = cand undeva pe la ~10 ani ai vazut T2 in sala de cinema, trust me, continuarile pot fi oricat de proaste or fi, tot o sa o astepti pe urmatoarea ;) (chit ca imi vine greu s-o accept pe Emilia Clarke in loc de Linda Hamilton ... dar na ... macar Arnold is back).




Singura problema cu "Self/less" e ca trailerul zice prea mult. Cam tot de fapt. Asa ca eu n-are sens sa scriu in plus ...




Mie mi-a placut ultima "Mission Impossible". Mult mai mult decat ultimul Bond. Asa ca pe final de iulie asta avem in program.




Cum nu se poate sa scapam o vara fara Marvel movies, am decis sa ma rezum doar la o intrare in August - reboot la "Fantastic Four". Contrar tuturor parerilor, si spre deosebire de alte adunaturi de gen (aka "Avengers") mie mi-au placut cele doua filme din 2005/2007 unde Chris Evans se antrena in rolul lui Johnny Storm pentru Captain America. Nush cum o sa fie versiunea noua, dar am macar un plus subiectiv: Kate Mara :P restul conteaza mai putin ...




Am inceput cu un horror, inchei vara cu thrillere. Primul e "The Gift". Classic psycho stalker subject, in aparenta.




Tot in august avem "Cop Car". Ceva mai original se pare. Cu un Kevin Bacon asa de rau cum nu l-am mai vazut de la "Invisible Man" incoace (de fapt nu l-am vazut nici acolo ... na, problema de interpretare).




Asta-i vara. Tura viitoare - septembrie - noiembrie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu