miercuri, 22 iulie 2015

Ant-Man (2015)



Busy, busy days ... N-am timp de o recenzie mai mare decat ce-i pe afisul "Ant-Man". Asa ca sa fim scurti si la obiect ...

Astept ziua cand o sa vad un super-hero movie care sa-mi placa. Da' sa-mi placa mult. Nu cred ca s-a mai intamplat asta de la "Batman Returns" din '92, unde ori eram eu prea mic si impresionabil ori Tim Burton a facut magie. Omul-Furnica vine cu o perspectiva interesanta, si chiar originala comparativ cu ce-avem pe piata. La propriu. Spoiler: vedem un tsunami in cada de la nivelul firului de praf. Subiectul in sine e cam de duzina, dar nici nu ma asteptam la mai mult. Cea mai buna parte cred din film ramane partea comica, care prinde suficient de bine cat sa nu lase restul sa ajunga dezastrul de clisee alternate cu secvente de CGI de care am avut parte in Avengers 2. Scenariul si interpretarea ... mai bine nu ma exprim (= noroc de Evangeline Lilly si ochii ei verzi .. cel putin in ce ma priveste).

E un film light, de vara. Ok daca nu te astepti la prea mult, si nici nu te astepti sa fii surprins daca nu te astepti la prea mult. Mai slab dupa mine decat ultimul Spiderman sau Iron Man, dar peste Thor, Avengers, etc. din Marvel Universe (da, stiu ... am o grila de valori complet eronata relativ cu incasarile si preferintele fanilor pe nisa super-hero). Evident, n-am inclus in lista Marvel si Guardians of Galaxy. That was brilliant. Probabil tocmai pentru ca, tehnic, n-a fost un super-hero movie ...

Rating: 3 out of 5



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu