marți, 22 septembrie 2015

The Unknown Known (2013)




E ciudat cum din timp in timp nimeresc cate un film "pe felie" ca sa zic asa ... Adica fix cam ceva care sa rezoneze fie cu starea psihica, fie cu problemele la zi, sau de fapt .. cu ambele. Poate o fi doar subconstientul meu nesanatos care face conexiuni ciudate. Anyway ... nu mi s-a intamplat sa patesc pana acu' asa ceva cu un documentar. Nici nu tin minte de fapt in aproape 8 ani de blog cate documentare am avut prin intrari ... parca unul dar nu-s foarte sigur. Ce avem aici e lucrat modern, foarte fain, si very engaging. N-o sa exprim nici o opinie relativ la subiect (perioada in care Donald Rumsfeld a fost secretar al apararii in U.S. = ultimul razboi din Irak), pentru ca nu prea am caderea sa-mi dau cu parerea. Totusi, facand abstractie de context, ce vedem e extrem de interesant ca analiza psihologica a unei persoane plasate in conducere. Combinatiile posibile intre "knowns" si "unknowns" sunt referite de cateva ori in pelicula .. de unde vine si titlul. Iar in final, facand iar paralele (evident, posibil nesanatoase) cu decizii din your everyday life poti ajunge sa-ti pui intrebari daca nu cumva esti si tu in aria unui "unknown known" = ce stii ca stii, poate de fapt nu stii ... Now, in film e clar ca asta nu prea-i de bine, intrebarea e in practica cam cata incredere poti pune in tine ... Filosofie de late night :) Let's stop it pana ce nu deraiaza tare ;)

Rating: 4 out of 5




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu