miercuri, 16 septembrie 2015

Thale (2012)



Guess what .. iar n-am timp :) Am ales "Thale" pe criterii de lungime, pentru ca parea o optiune buna la mai putin de 90 de minute (in ciuda notei de pe IMDb care mi se pare din ce in ce mai irelevanta cu timpul).

The setting: Doi tipi, unul mai ciudat ca altul, angajati ai unei firme de debarasaj au ca task degajarea unei cabane in mijlocul padurii al carei proprietar a decedat. Surpriza e ca mai e ceva viu in cabana. Sau cineva ...

"Thale" nu-i un horror asa cum e etichetat si cum ar lasa si trailerul de inteles. Da .. o fi avand cateva scene mai tensionate, dar e departe de definitia mea de scary movie ... Ca sa dau o referinta, e cel mult la fel de horror ca "Dreamcatcher". Numai ca aici pe post de aliens avem "hulders". Daca nu esti expert in folclorul scandinav check-out Wikipedia (eu asa am facut).

Filmele norvegiene sunt reci. "Trollhunter", "Hodejegerne", "Pioneer", nu tin minte sa fi vazut ceva made in Norway care sa n-aiba o raceala specifica. Interesant ca productiile suedeze n-o au. Si nu-i vorba de zapada. Complicat de descris. "Thale" nu face exceptie ... Si totusi, culmea, asa zisul "horror" de fata are un moment cheie. Cand aflam de ce tipul mai ciudat ca altul e asa ciudat. Nush de ce, dar cumva din asta rezulta pana la urma totusi cel mai cald film rece care l-am vazut turnat in tara aia ... still a weird one :)

Rating: 3 out of 5




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu