marți, 20 octombrie 2015

The Walk (2015)


Daca ai vazut "Man on Wire", un documentar foarte in trend acum ceva ani, stii ce vei vedea si in "The Walk". Un biopic despre traversarea pe sarma a turnurilor gemene din New York in 1974. Autor: Philippe Petit, un francez cu ceva experienta in "domeniu" si tupeu suficient sa incerce. Nu am timp de scris, asa ca o sa-mi cer scuze dar ma rezum la esential: povestea in sine mi s-a parut de cand am aflat de ea un exemplu perfect de egoism gratuit. Fie si doar prin faptul ca tipul a implicat in actiune un grup intreg de amici, actiunea fiind evident ilegala. Mai ramane si riscul in sine pe langa asta = a-ti pune viata la bataie pentru gloria unui spectacol de cateva minute cu public ad-hoc pentru mine e tot un soi de egoism. Documentarul de care ziceam, foarte apreciat de altfel, mi-a intarit opinia la vremea cand l-am vazut. Filmul insa a reusit ceva ce nu ma asteptam ... Sa ma puna pe ganduri relativ la asta. Daca atunci cand incerci ceva dement ai totusi undeva siguranta ca o sa-ti iasa ...

One last thing, apropo de piscuri prin cinematografe: Chit ca turnurile aveau inaltimea undeva la vreo 20 de ori mai mica decat Everest, filmul e undeva la 5 clase peste ;) 3D and all the rest ...

Rating: 4 out of 5



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu