sâmbătă, 22 martie 2008

Off Topic - Chasing Rabbits - Part 2 ..

.. sau .. "De ce iepurii au coada scurta, urechile lungi si fug repede ?" .. (sau .. "N-am apucat sa vad nici un film saptamana asta, e tarziu, si am multe alte chestii mai urgente de facut..")

Nota: Pentru cine se intreaba unde e Chasing Rabbits - Part 1 -> http://movie360.wordpress.com/2007/11/25/off-topic-chasing-rabbits/ ...

.. O sa fiu sincer .. habar nu am cam cata legatura va avea Part 2 cu Part 1= nu stiu prea exact ce debitez mai departe (dar titlul pare a suna interesant) .. habar nu am daca o sa ma contrazic in vreun fel = nu am nici chef, nici timp sa citesc la ora asta ce-am aberat in noiembrie anul trecut .. si habar nu am.. de ce am mai scris "habar nu am" a treia oara = suna mai bine ca enumerare si mi-am propus sa umplu cateva randuri totusi si nu prea am inspiratie.. O singura chestie o sa clarific insa pentru cine a sarit nota de mai sus (ca sa nu fiu considerat mai ticnit decat is .. sau sa primesc petitii de la Protectia Animalelor) - Prin "iepure", "iepuroi", "iepuresc", si alte derivate posibil utilizate in cele ce urmeaza se va intelege un sens figurativ a la zicala "Cine fuge dupa x iepuri .. "

Deci.. "De ce iepurii fug repede ?".. Pai.. Raspunsurile pot fi multe si diverse.. Dupa o cautare exhaustiva efectuata in aproximativ 3 secunde prin ce imi pune la dispozitie creierul la momentul asta concluzionez satisfacut prin solutia : au 4 picioare ! ... noi .. sa nu generalizez .. eu .. am numai 2 .. Problema, directia, etc. poate evolua in general mai repede in raport fata de capacitatea de urmarire. .. Concluzia: Iepuroiul nu poate fi prins in linie dreapta .. E necesara tactica si elaborarea unui plan strategic de capturare .. idee ce din pacate, fiindca nu procesez destul de eficient la acest moment, n-o s-o dezvolt (poate e mai bine asa) .. dar care conduce la ..

"De ce iepurii au urechile lungi ?" .. Hmmm... Ce ziceam ? .. Ca ideea cu tactica duce la intrebarea asta ? .. Sincer, daca stau si ma gandesc, nu stiu cat duce dar a fost un punct bun de legatura intre paragrafe.. De fapt.. ceva sens ar avea, daca tragem un pic urechile de coada.. Iepurii au urechile lungi pentru a se orienta mai bine in teren, auzul ascutit (legatura cu lungimea e evidenta ... nu ? ..... ) permitand deasemeni si capacitatea extrasenzoriala denumita in mod popular : "somn iepuresc" ! .. Astfel, desi problema, directia urmarita poate parea temporar intrata intr-un soi de stagnare, permitand apropierea de atingerea scopului, exista in mod frecvent posibilitatea brusca ca totul sa ia o turnura neasteptata, ce poate avea efecte din cele mai neplacute sau devastatoare = .. - iepurele trezit dispare in tufisul ce fiind siguri de capturare nu l-am mai luat in seama - .. = directia urmarita poate fi chiar pierduta complet .. Concluzia: Aproximativ aceeasi de la care am plecat.. Planul strategic sau macar tactica in teren .. mai exact, considerarea de solutii de backup ... (radem tufisurile din padure ... instalam sateliti de urmarire ... etc ...) ... totul ca sa fim siguri ca ne apropiem iar de ... coada iepurelui evident .. (doar trebuia sa fac legatura cu paragraful urmator)

"De ce iepurii au coada scurta ?" .. Din acelasi motiv probabil din care probabil exista o alta zicala. Si anume cea cu "Ma invart in jurul cozii.." .. sinonima in mare masura cu orbecaitul pe intuneric si extensibila cu ".. si mai musc din cand in cand din ea sa stiu ca mai exista .. ca n-o vad !" ... Fugi vreodata dupa o directie 100 % clara din start si cu pasii de urmat stabiliti de la sine ? Vin problemele deja rezolvate ? Au coada lunga ca sa le prinzi ? Atunci n-ai mai fugi, s-ar ajunge la un paradox.. Coada e scurta .. clar si axiomatic. A nu se confunda cu timpul necesar pentru a prinde iepurele. Aici variatia depinde de la planul ala strategic, dupa care in functie de cat de bine functioneaza iti musti si tu coada mai rar sau mai des ca sa nu fugi chiar degeaba, pana la meteoritul ce pica in calea iepurelui stupefiat si ti-l aduce in brate sau mai bine zis soarta, kismet, divinitate, karma, etc ...

So.. talked 'bout tail, ears & speed.. That's all folks .. :)

Nota 1 de final: Scriu la aproximativ 3:30 AM si am aproximativ 15 ore continue inainte de asta de codat in 2 limbaje diferite, elaborat doua planuri provizorii de proiecte pe teme de GUI si securitate fara legatura, descalcit un proiect intreg de comunicatie VoIP cu efectivul specific de cateva zeci de module si urmeaza si altele. Cum am mai zis-o si la inceput textul anterior e compus "live" (cu mici pauze de blank thoughts ..) . Nu-mi schitez niciodata postarile, inainte de a da Compose Blog Entry. Nu imi fac decat o revizie sintactica ulterior in care mai ajustez frazele care suna aiurea.. uneori chiar si la cateva zile dupa ce am postat .. = a se scuza deci lipsa de coerenta ( fug dupa cam multi iepuri :) ), am o durere zdravana de cap + multi nervi la ora curenta si-i posibil sa mai fi descarcat cativa din ei mai sus :) ..

Nota 2 de final ( copy paste din Part 1, tineam eu minte ca ceva suna bine acolo si aveam nevoie de-o incheiere :-p ):

Telling weird things makes you crazy ...

or

Being crazy makes you tell weird things ...

?

One thing is certain... Crazy is more or less creative... Senile is dumb... = Keep telling things - Keeps your wheels running

(All rights reserved �� 2008) :) ..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu