sâmbătă, 6 decembrie 2014

Winter-Spring 2014-2015 Movie Preview - Part 2

Incep primavara si luna martie cu "Chappie", un film care pare a fi un soi de "A.I." (in caz ca-si mai aduce cineva aminte de productia lui Spielberg) dar plasat intr-o lume ceva mai tensionata. Care pare similara de altfel cu ce ne-a obisnuit Neill Blomkamp in "District 9" sau "Elysium". Eu raman circumspect in continuare la talentul regizoral al omului astuia ...




Stiati ca "Moby Dick" a avut o sursa de inspiratie reala? Ma rog, dupa ce-am vazut trailerul pentru "In the Heart of the Sea" si am dat un quick look pe pagina de Wikipedia asociata romanului, e cred mai mult strategie de marketing (= "Moby Dick" a avut mai multe surse de inspiratie aparent in the real life, asta fiind doar una). In orice caz Ron Howard stie sa faca ceva bine, mai exact real story based dramas. Asa ca asteptarile is mari, cam cat balena :)




In ultima vreme is destul de dezamagit de DreamWorks, dar am zis sa bifez si o animatie pe lista de previews, asa ca inchei luna martie cu "Home". Nu ca m-ar incanta trailerul prea mult ...




Nu am prea multe optiuni pentru aprilie urmator cu trailer lansat asa ca don't shoot me (no pun intended), da' imi ramane sa punctez "Furious 7". Singura chestie care imi mai da un motiv sa vad si a saptea parte (unbelievable but true am rezistat la primele sase .. oricand se poate mai rau = "Transformers"), e ca regia ii apartine lui James Wan ("Saw", "Dead Silence", "Insidious", "The Conjuring"), si chiar is curios sa vad cum cel mai prolific horror director din ultimii 10 ani lucreaza pe alt gen.




Cred ca se stie cam ce pozitie am vis-a-vis de superhero movies. Din fericire vad ca la anul a mai scazut un pic densitatea. Ca numar de productii, pentru ca in ce priveste numarul de superheroes avem din nou gasca reunita la inceput de mai in "Avengers: Age of Ultron". Big yawn ...




N-am inteles niciodata aprecierea pentru seria "Mad Max" si nici pentru George Miller ca regizor. Deci ma lasa rece si reboot-ul de anul viitor. In ciuda temperaturii din trailer ...




Dupa o serie destul de pesimista inchei luna mai si runda asta de previews cu cel mai sus titlu pe lista mea de asteptari: "Tomorrowland". Singura temere e sa nu fie prea teenage targeted. In rest, looks good, director, writers, story, cast, everything :).



Asta-i tot for now. I'll be back, soon, cu ceva ce pare promitator :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu