miercuri, 3 decembrie 2014

Winter-Spring 2014-2015 Movie Preview - Part 1


Cam cu intarziere incep runda de preview din iarna asta. Asa ca nu mai stau la povesti prea mult si intru in decembrie cu un horror. Ca si-asa is in dispozitia necesara si oricum n-am prea avut de multisor pe blog nimic de gen. Si ca sa mai compensam frigul de-afara cu soarele din Egipt. Chit ca actiunea pare a fi mai mult mai in subteran la rece in "The Pyramid".




Urmatoarea productie e pe meleaguri mai apropiate. In "Black Sea" avem cica un submarin nu prea departe care zace scufundat din al doilea razboi mondial. Un mic detaliu: si cu ceva aur la bord. Deci ramanem deep down below, dar acum sub apa.




Dupa ce-am inceput cu doua productii mai indie, o sa compensez cu incheierea din Decembrie curent a "The Hobbit" trilogy. Partea a doua mi-a mai dat ceva sperante. Desi pana la urma, "The Hobbit" ramane o carticica de povestit inainte de culcare, oricum ai lua-o.




Primul "Taken" a fost bun. Al doilea jalnic. Al treilea vine in ianuarie. Deci mai avem un pic sa vedem cum e si asta.




Am avut "Life of Pi" si dupa "All is Lost". "Against the Sun", cu 3 intr-o barca, nu cred sa aiba sanse la vreo nominalizare de Oscar. Da' cum se pare ca-s cam in indie mood tura asta ...




Trailerul la "Project Almanac" nu-mi lasa asteptari prea crescute. Dar n-am cum sa rezist la ceva legat de time travel. Iese pe final de ianuarie.




Inchei iarna cu "Seventh Son" care iese in februarie urmator pe ecrane. Nu stiu de ce trailerul imi lasa senzatia de un mix intre ultimul "Conan" si "Wrath of the Titans", pentru ca nu prea pare sa avem nici barbari nici mitologie greaca. Oricum de bine nu-i.




Ma intorc foarte curand cu primavara :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu