sâmbătă, 27 februarie 2016

Oscar 2016 - Directing


Nu cred ca am mai avut intr-un an o sincronizare atat de proasta a volumului de work care-l am de facut cu perioada Oscar Awards. Asa ca, prezentand scuzele de rigoare, o sa incerc o serie de intrari fulger finale, bazate mai mult pe material extern ( poate mai interesant de altfel fata de campii care-i bat eu :) ). New York Times are o serie foarte faina de clipuri pe YouTube, mai exact Anatomy of a Scene, si mai explicit: descrierea modului cum a fost gandita sau macar desfasurarea unei scene dintr-un film din perspectiva regizorului. Pentru primii patru nominalizati de anul asta, avem cate un clip de genul asta care da, zic eu, destul de concis un soi de rezumat a cum lucreaza fiecare. Pentru ultimul din lista cred ca am gasit alt material oarecum relevant in sensul asta. Oricum, vorbim de o categorie unde din punctul meu de vedere nu prea exista incertitudini anul asta, "The Revenant" fiind castigator destul de clar. Pe de alta parte, ca scurta mentiune personala, nu pot sa nu punctez chiar deloc "Room", unde cred ca regia da impactul maxim, filmul fiind construit in prima parte atat de dur la nivel psihic incat sincer rivalizeaza intr-un mod ciudat din punct de vedere a dificultatii de a-l urmari cu un horror hard, desi alta legatura n-are cu genul ala. Dar, fara mai mult bla-bla ... let's see what the nominated ones have to say :) :

Adam McKay - "The Big Short"




George Miller - "Mad Max: Fury Road"




Alejandro G. Iñárritu - "The Revenant"




Lenny Abrahamson - "Room"




Tom McCarthy - "Spotlight"



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu