luni, 27 iunie 2016

Kung Fu Panda 3 (2016)


Da, stiu ca am subiect expirat. Dar pentru late late late night = early morning merge, mai ales ca eu am reusit sa vad "Kung Fu Panda 3" abia acu' o saptamana. Proasta decizie, asa ca am zis sa previn pe altii daca mai e cineva intarziat care-l are pe lista. Dupa "How to Train Your Dragon 2" a fost a doua mare dezamagire semnata DreamWorks. Cica in episodul 3, al nostru panda = Po avanseaza de la Dragon Warrior la Chi GrandMaster pentru a-l invinge pe Kai. Deja am zis tot dar hai sa detaliem un pic ...

Kai e un fioros bivol exilat pe celalalt taram si ramas in anonimat pana ce gaseste cale de intoarcere. Dupa care Kai incepe sa stranga spirite vii intr-o colectie de amulete verzi. Nu m-am prins exact care-ar fi fost scopul final, probabil un soi de "there can be only one" fara sabii, pe baza de pase (energetice, nu cu mingea). Care iar nu m-am prins cum merg, fiind triggered la momente more or less random in decursul unei batai animate (par a necesita un timing mai precis ca executia unui "fatality" intr-un meci de Mortal Kombat). Important e ca procesul arata cat de non-violent se poate si e reversibil (deci sabii cu taiere de capete chiar nu mergea). Ei, dupa ce Kai eviscereaza de chi=spirit, cam tot ce misca ajunge intr-un final si la Po, pe care il gaseste plecat la training de "chi mastering" intr-un Panda village secret ("secret" = tehnica de branding pentru turisti). Urmeaza final battle, and that's it ... doar nu vreti sa "spoil the ending" si sa zic cine castiga (a nu, mai avem o telenovela care ii implica pe cei doi tati ai lui Po, dar hai sa mai lasam ceva poate exista lume care nu-i convinsa inca sa give up on this).

Not in a good mood. Se vede cred ...
Rating: 2 out of 5





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu