vineri, 13 septembrie 2019

The Heat (2013)



Nu stiu daca "am zabovit" prea mult prin Asia in ultima vreme, sau am prins o pasa prea critica, dar "The Heat" mi s-a parut aproape de penibil... aproape... N-am alt subiect, si nici nu cred ca apuc sa fac rost de unul pana la finalul saptamanii. Asa ca defilam cu asta tura curenta...

Am mai zis ca tin de ceva vreme o lista de filme "to watch" in care mai adaug ce apare si n-apuc sa vad, lista din care pe timp ce trece tot scot din ce in ce mai multe si adaug din ce in ce mai putine. Din pacate cel curent era inca pe-acolo. E un film din nisa "cop duo". O agenta FBI (Sandra Bullock) cu un IQ mai rasarit aparent decat al colegilor si o atitudine un pic prea superioara in consecinta, e detasata din New York in Boston, cu misiunea sa identifice un drug lord pe care nu l-a vazut nimeni. La fata locului e fortata sa faca echipa cu o politista (Melissa McCarthy) un pic sarita de pe fix si cam alcoolica. Mai departe, pana ce ajungem din delincvent in delincvent la capo di tutti capi, avem reteta clasica - comedie alternata cu actiune. However...

Reteta clasica a prins chiar ok in '80-'90 - toata seria "Lethal Weapon", "48 Hrs.", "Rush Hour" (macar primul), chiar si "Showtime", si mai sunt si altele. Din cand in cand ma mai intersectez pe la TV cu unul, altul si inca mi se pare ca these aged well. Pe de alta parte cam tot ce-am vazut iesit dupa 2010 in genul asta = "Cop Out", "21 Jump Street", vinovatul de fata = "The Heat", mi se pare ca merge din prost in mai prost. As fi tentat sa zic ca-s subiectiv, in sensul ca accentul pe comedie dupa care nu ma dau asa tare in vant e mai puternic in defavoarea partii de action/thriller care am avut-o mult mai clara prin "Lethal Weapon" de exemplu. Totusi daca ar fi un comic ok ar fi in regula, dar avem o densitate mare de tot felul de glumite care mai de care mai rasuflate si mai imature. E un comic atat de ne-natural ca in cea mai mare parte n-are nici o credibilitate & it fails... at least for me. Peste toate mai e si atat de evident cine-i misteriosul traficant sef ca devine un chin sa astepti finalul. Singura parte care mi s-a parut de bine a fost ceva chimie intre personaje. Dar nici asta nu poate salva un scenariu prea rasuflat...

Rating: 2 out of 5

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu