sâmbătă, 30 noiembrie 2019

Winter-Spring 2019-2020 Movie Preview - Part 1



O sa permanentizez varianta asta "brief" de preview, cu doar o intrare in medie pe luna calendaristica. Nu pentru ca as vrea sa o expediez mai repede, ci pentru ca nu prea am de unde alege mai multe titluri care sa promita ceva. Foarte posibil sa fi ajuns eu prea old, grumpy & picky, dar na... asta-i viata.

In decembrie m-am chinuit sa gasesc altceva care sa para mai interesant decat ultimul episod din saga "Star Wars", dar n-am reusit (really, am vazut inca alte 12 trailers cu data de lansare in luna care vine pana s-o las balta). Si din pacate nu pentru ca "The Rise of Skywalker" ar fi foarte interesant - in conditiile in care deja exista suficiente spoilers, si clisee par si mai suficiente. Am zis ca-s old, grumpy & picky. But let's keep some hope...

Ianuarie e ceva mai ofertant, dar de departe totusi titlul care mi se pare de urmarit e "The Gentlemen", sau in sfarsit intoarcerea lui Guy Ritchie la genul care l-a consacrat.

Am cam renuntat la horrors de la o vreme. Candva un regizor spunea intr-un interviu ca e genul cel mai accesibil care-ti permite sa fii cel mai creativ (ironic era intr-un "making of" pentru un film foarte slab). Exista cateva studiouri care s-au specializat pe nisa asta more or less (Blumhouse, Screen Gems, etc.) si care tot repeta cateva retete in care mai schimba cate-un ingredient. In februarie avem "Fantasy Island", care vine parca totusi cu un setting un pic diferit. Nu mult, dar macar iesim din zona de ghosts si alte evil spirits care a ajuns ultra uzata.

Back soon, cu sezonul de primavara...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu