duminică, 29 noiembrie 2020

Winter-Spring 2020-2021 Movie Preview Part 1


O sa ma incapatanez sa continui "traditia" de inceput de iarna cu intrarile de preview, chiar daca nu prea e de unde alege. Asta si pentru ca n-am altceva despre ce sa scriu :-) In plus de data asta e un pic mai optimista lansarea in perioada urmatoare... mai ales ca se pare ca unii producatori s-au cam saturat sa tot reprogrameze datele si au inceput sa prefere si varianta online pentru release. 

Majoritatea filmelor cu data de lansare in decembrie sunt indies cu buget redus. Dintre toate de care am aflat, cea mai interesanta optiune mi s-a parut "Archenemy", in ciuda catorva ratinguri dupa un pre-release la un festival care nu par prea incurajatoare. Subiectul intra insa intr-un gen de nisa alternativa la superhero clasic, unde de-a lungul timpului am avut doar experiente ok ("Defendor", "Jeeg Robot", "Colossal" sau chiar "Kick-Ass"). N-am prea mari sperante aici, dar om vedea... 


"Chaos Walking" anuntat pentru ianuarie pare sa fie undeva intre SF si western, combinatie care spre deosebire de cea anterioara, cu mici exceptii ("Prospect"), nu mi s-a parut niciodata foarte fericita. Regizorul, Doug Liman, are insa filme ok la activ, printre care si unul din cele mai bune SF-uri din ultima decada "Edge of Tomorrow". Deci iar, om vedea...

Ar putea sa para un pic de prost gust de lansat un film despre o pandemie in timpul unei pandemii, chiar daca boala e cu totul alta, dar din tot ce promite luna februarie "Little Fish" mi se pare de departe cel mai interesant titlu.

Data viitoare cautam ceva si pentru primavara. Sa vedem daca si gasim...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu