luni, 4 decembrie 2023

Winter-Spring 2023-2024 Movie Preview


Am ajuns la intrarea sezoniera obisnuita de inceput de iarna relativ la ce urmeaza ca lansari in urmatoarea jumatate de an, care inca o data imi salveaza lipsa de alt subiect. Deci, sa vedem...

In decembrie deja a iesit pe ecrane prin alte tari se pare, un film care e in mod normal departe de zona mea de interes: "Godzilla Minus One" sau in varianta originala "Gojira -1.0". Sunt doua motive pentru care m-am oprit la titlul asta: recenziile iesite pana in prezent care plaseaza filmul peste medie si faptul ca nu e o productie made in Hollywood = aici avem o varianta japoneza alternativa la seria americana, din care la ultimele am zis pas. Cum am zis, "monster movie" nu prea-i genul meu, dar in cazul de fata ma gandesc sa fac o exceptie.

In ianuarie avem un film de actiune light cu o doza aparenta de umor: "Role Play". Reteta cuplului din care unul (sau ambii) dintre soti are o viata secreta nu-i una noua, dar nici nu vad alt titlu mai promitator pentru inceputul de an. Cel de fata parca are macar un pic de potential de "fun to watch".

Am decis greu pentru februarie sa ma opresc la un film cu sigla Marvel pe undeva prin credits, dar astept de mult sa vad o versiune mai ok a "Next"-ului cu Nicolas Cage (la origini o short story de P.K. Dick), ca pana la urma ceva de genul asta pare ca avem in "Madame Web". Din trailer pare totusi ca the super-hero context daca vine la pachet n-o sa fie chiar dominant. Sper...

In martie cea mai asteptata premiera e partea a doua din "Dune" amanata din noiembrie, pe care am mai avut-o in lista trecuta, asa ca trecem direct la aprilie. Unde din pacate nu prea am ce alege din trailere iesite pana in prezent si ma vad nevoit sa ma rezum la replica US made a titlului de la care-am plecat = "Godzilla x Kong: The New Empire". Na, ca am ajuns sa am doua "monster movies" in lista. Acuma, sa decida fiecare ce varianta prefera...

Incheiem cu luna mai care aduce "Furiosa", continuarea, sau de fapt cred ca prequel-ul, lui George Miller la reboot-ul "Mad Max" din 2015. Atunci n-am fost foarte increzator si am fost surprins placut de rezultat. Nici acum nu-s foarte increzator. So...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu