duminică, 16 decembrie 2007

The Last Mimzy (2007)




The bunny strikes back... (in time) .. or .. Intel bests Duracell @ rabbit powering

Ok :) .. sperand ca n-am parut prea sarcastic cu replica de start - care e un spoiler in toata puterea cuvantului by the way - inainte de a dezvolta vreo idee depre film cred ca ar trebui sa fac niste precizari in ce priveste targetul. Personal, nu stiam nimic depre ce urmeaza sa vad inainte de vizionare in afara faptului ca are elemente de f&sf. De curiozitate dupa ce l-am vazut m-am interesat ce rating are in ce priveste varsta recomandata, chestie care n-am mai facut-o pana acuma, si mi-am confirmat presupunerea. E un film clar adresat ca target principal de varsta undeva intre 12-16 ani cred.. poate chiar cu o limita inferioara mai scazuta (de fapt cred ca poate fi privit si ca un family movie... ). Ce-i rau in asta ? :) Absolut nimic - din pdv a targetului principal, si n-am absolut nimic cu targetul principal, doar am trecut si eu pe-acolo ( si inca nu-s chiar departe uneori :) ). Privind dintr-o perspectiva mai matura cred insa ca e o tratare prea simplista a unui subiect cu potential destul de mare, ce putea fi dezvoltat poate intr-un mod ceva mai .. altfel. Ca sa concretizez, privind doar din prisma perceptiei de ansamblu a filmului fara a intra in comparatii de adancime, "The Last Mimzy" ar fi cam ca "The Chronicles of Narnia" pe langa "The Lord of the Rings".

Despre film in sine... nu prea am ce sa remarc in afara de subiect (script) care nu e chiar unul original 100% ( dar pe unde mai gasesti asa ceva... ) si coloana sonora de Howard Shore. Sigur efectele vizuale arata bine, iar interpretarea actorilor din rolurile principale, din pdv a varstei, nu prea suporta comentarii, dar nu e nimic iesit din comun fata de alte filme din aceeasi categorie. By the way.. nush cum fix inainte de "The Last Mimzy" am vazut si "Bridge to Terabithia" si la acesta ma gandesc in afirmatia dinainte, desi acolo se poate merge ceva mai sus cu targetul de varsta.. si chiar se pot interpreta multe.. but.. that's a different story.. (de ce-am preferat "The Last Mimzy" pentru blog ?.. pentru ca m-a deranjat o anumita parte a subiectului de dincolo, nu in sensul ca nu mi-a placut.. dar pure & simple n-am avut chef sa dezvolt vreo idee pe baza lui... ).

Revenind la ideea de baza din The Last Mimzy.. (major spoiler ahead) ..dupa cum am zis nu e una originala.. = future world collapsing & trying to save it by getting back in time... Chiar imi vine in minte acum "Star Trek IV - The Voyage Home" unde datorita disparitiei unei specii de balene, Pamantul e pe cale sa fie distrus de o sonda extraterestra care nu stie sa comunice altfel decat prin intermediul sunetelor produse de cetacee .. care nu mai exista. Solutia evidenta: go back in the 20th century & get two whales ... In "The Last Mimzy" subiectul nu bate foarte departe. Sigur, e altul, e dezvoltat intr-un mod cat se poate de ok dar parca nu de ajuns, dar ca idee de baza e acelasi.

Pe ansamblu insa "The Last Mimzy" e un film entertaining, chiar daca partea de desfasurare a actiunii din start e cam lungita si chiar daca nu exceleaza evident prin ceva anume. Personal mi-a placut mai mult decat Star Trek IV :).

Rating: Good - for the intended target, Average (with a plus) - for the rest

PS: Intel rulz :-p (Always liked it better then AMD :-p) ... cu toate astea... reclama din film... parca prea :|.. in fine.. no comment...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu