duminică, 21 septembrie 2008

Righteous Kill (2008)



Pacino & DeNiro = motivul pentru care mi-am rupt doua ceasuri din weekend si am tras o fuga pana la cinema, fara sa stiu nik altceva despre film = cam singura parte ce a meritat, din tot ce am vazut din pacate ...

Scriu mult mai pe fuga fata de in mod obisnuit asa ca am scurtat drastic si introducerea cum o s-o fac si cu restul. Filmul e un thriller. Nu are absolut nimic ce nu s-a mai vazut in alta parte. Nici perspectiva de long flashbacks, nici intorsatura de final (previzibila dupa 15-20 minute oricum), nici macar filmuletul in alb-negru. E pur si simplu un thriller, nici prea bun, nici prea slab, mediu. Subiectul - cam la fel ca restul aspectelor, sta in diverse directii preluate din filme de gen si adunate intr-un fel de salata centrata pe un serial killer ce decimeaza efectivul de infractori scapati de lege (de unde si titlul..). Daca as dezvolta mai mult chiar as zice tot asa ca...

Montajul si imaginea dau la fel o impresie de salata = unele cadre sunt luate si montate intre restul nu neaparat cam aiurea, dar parca in afara contextului (poate o fi doar o impresie...). Cum, am zis, scriu foarte-foarte pe fuga, si cu riscul de a incheia intr-un timp record, ma intorc pentru final, la ideea de start, si anume ca filmul merita pana la urma vazut pentru prezenta Pacino/DeNiro care nu s-a mai intalnit de la "Heat" incoace, iar in rest probabil merita timpul daca iti place genul. Ca fapt divers, imi vine in minte "Striking Distance", un thriller de prin '93 cu Bruce Willis (care se regaseste in foarte mica masura in salata mentionata) si care e mai jos ca rating pe IMDb (poate prea jos) dar care personal cred ca e mult peste productia de fata. Aici, daca n-ar fi actorii...

Rating:

3 out of 5 (la limita de jos)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu