sâmbătă, 20 septembrie 2014

The Lego Movie (2014)



Warner Bros. presents ... a Dreamworks Animation production ... Wrong. N-avem Dreamworks pe credits. Ceea ce face ca "The Lego Movie" sa obtina titlul de "cea mai Dreamworks productie, unde Dreamworks n-a avut nimic de-a face" ;) ...

Prima data cand am auzit de un "lego movie" am dat ochii peste cap, si mi-am zis ca probabil Lego nu mai vinde suficiente cubulete, are nevoie de-o reclama masiva, si o sa avem un soi de Transformers for kids (= minus the hot chick & more colored). In concluzie am ignorat cu desavarsire lansarea din primavara, dar ulterior mi-au atras atentia reviewurile foarte pozitive. So .. pana la urma am zis sa vad despre ce vorbim. Ca sa nu divulg prea mult o sa zic doar ca subiectul urmeaza un fel de parodie la Matrix, unde the One ar trebui sa salveze lumile Lego de sub teroarea lui Mr. Business. Avem si o Trinity pe-acolo. Morpheus e ... Batman .. sau Morgan Freeman aka the God aka Vitruvius aka (ma rog, un tip cu o toga lunga si alura de wise old guy) ... sau amandoi. Inca mi-e neclar cu cine sa asociez exact. Ce-i clar e ca Agent Smith e Liam Neeson, desi .. avem o personalitate mai incalcita aici ... you'll get when you see the movie ;)

De ce e cea mai Dreamworks productie non-Dreamworks? Pentru ca e cea mai funny animatie care-am vazut-o de la Kung Fu Panda cred incoace (sau de cand Dreamworks s-a hotarat sa se Pixarizeze ... ok, ok, I won't start again :P). As putea zice ca densitatea glumelor e chiar un pic exagerata (mai ales ca sunt destul de multe usurele) pe primele doua treimi din film. Suficient cat in ultima parte sa simti un contrast destul de mare = parca s-ar fi trezit scenaristii ca trebuie si un final moralizator/induiosator fiind pana la urma .. un lego movie. Chiar si-asa, ce ramane de tinut minte e un melanj foarte fain, care e drept cere un pic de background knowledge filmic ca sa te prinzi de tot ce-i parodiat. Overall, o surpriza foarte placuta, si cred cea mai buna animatie vazuta anul curent.

Rating: 4 out of 5




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu