sâmbătă, 4 octombrie 2014

Life After Beth (2014)



Asteptam "Life After Beth" de ceva vreme. Am apucat sa-l vad saptamana trecuta, in doua reprize, noaptea tarziu cand n-aveam somn. M-am temut un pic ca o sa accentueze o stare de spirit nu tocmai buna. No worries insa ... Filmul a fost atat de slab, incat singurul lucru accentuat a fost frecventa de cascat pe minut.

Beth moare undeva la inceputul filmului (big surprise) muscata de un sarpe veninos. Zach, prietenul, cade intr-o depresie amara pana ce descopera ca ... Beth are inca puls, si umbla. Inviata, si iesita din groapa, fata s-a intors frumos acasa, unde parintii decid sa o ascunda de ochii lumii. Pana ce prietenul curios relativ la izolarea rezidentei afla de prezenta unui nou zombie in town. De acolo incep problemele, dar astea le las pentru cine are rabdare si chef sa descopere continuarea ...

Tre' sa recunosc ca motivul principal pentru care asteptam filmul asta a fost Aubrey Plaza. Probabil suna totally unknown, dar na' ... am si eu "crush"-urile mele :P, iar asta a venit dupa "Safety not Guaranteed" + unul .. doua ... trei interviuri vazute cu respectiva (don't ask :P just youtube search - funny, weird & maybe hiding some heart deep under the outer layer .. maybe). Anyway, dupa "Life After Beth" mi-a trecut. Acting jalnic. Regie praf. Scenariu ... no comment - cum si mai ales de ce se ajunge de la Beth la (spoiler) "Night of the Living Dead" habar n-am. Sau .. o fi vreo conspiratie a viperelor din tinut sa trezeasca la viata tot cimitirul. Anyway ...

Rating: 2 out of 5




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu