duminică, 20 decembrie 2015

Winter-Spring 2015-2016 Movie Preview Part 1


Da, stiu ca e aproape final de decembrie, dar pe principiul better late than never, hai sa vedem ce vine iarna asta in cinematografe. Incepem cu deja lansatul "Star Wars". Not seen yet, si sincer parca asteptarile nu mi-s chiar asa high ... We'll see ...




"Youth" nu-i chiar lansat luna asta, dar luna asta a luat premiul cel mare la European Film Awards. O coproductie regizata de Paolo Sorentino care probabil merita vazuta (cel putin daca ti-au placut "Il Divo" si "La Grande Bellezza"):




Nu-mi inspira prea multa incredere remake-ul la "Point Break" (plus ma atentioneaza cat am imbatranit de la original... OMG...), dar alta optiune nu mai am pentru finalul asta de luna ...




Ianuarie incepe cu "The Hateful Eight" al 8-ulea film de Tarantino. Aparent mult mai restrans ca desfasurare decat precedentele doua, nu stiu de ce ma duce cu gandul la "Zece negri mititei" de Agatha Christie. Sa vedem ...




"The Revenant" de Inarritu parca-mi aduce aminte un pic de "Apocalypto"-ul lui Gibson. Probabil cu mai multe sanse insa la Oscarurile de la anul.




"Synchronicity" pare un indie sub-bugetat. Avand insa in vedere subiectul care mi-i la suflet, am zis sa-l punctez. Poate n-o fi chiar slab pana la urma.




In Februarie avem... "Pride and Prejudice and Zombies". O, da... Sincer, daca Abraham Lincoln a vanat vampiri (si nu pot sa zic ca a fost chiar jalnic), why not? Let's keep an open mind :P




Nu scapam de super-heroes... Marvel mai scoate unul: "Deadpool". Sa-i dau o sansa, sa nu-i dau, sa-i dau...




Ca sa inchei intr-o nota mai serioasa, Jean-Jacques Annaud revine pe meleaguri asiatice cu "Wolf Totem". Cum de la "7 Years in Tibet" n-am mai vazut ceva interesant de la omul asta, mi-a atras atentia.




That's it for the winter. Sper sa revin mai rapid cu Part 2.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu