sâmbătă, 26 decembrie 2015

Winter-Spring 2015-2016 Movie Preview Part 2


Sa intram direct in subiect: "London has Fallen" in martie. N-am nici o speranta ca o sa fie mai putin varza ca Olympus, dar n-am nici prea multe trailere la dispozitie pentru ce se-anunta in primavara viitoare ...




"Zootopia" pare ceva ... nu, de fapt mult mai promitator. Chit ca nu-l avem pe Gerard Butler in rol de John McClane re-inventat ca mai sus.




DC Comics strikes back, cu ce are mai tare in stoc: Batman si Superman la pachet in .. well .. "Batman vs. Superman" .. cu Ben Affleck .. ca Batman .. (de ce parca nu-mi mai pare George Clooney cel mai slab Dark Knight ...)




"Ratchet and Clank" e o animatie care iese in aprilie. Trailerul nu m-a incantat asa tare, dar sinopsisul mi-a parut suficient de atragator. Aparent cu origini de pe PlayStation ...




Daca avem bataie intre Batman si Superman trebuia musai sa vina si Marvel cu ceva ... "Captain America: Civil War" = Cpt. America vs Iron Man in mai la anul. In apararea celor de la DC Comics subiectul lor e mai vechi si tratat chiar foarte fain intr-o varianta animata (probabil unul din cele mai bune versiuni de Batman) ... la Marvel imi cam miroase a raspuns de marketing ...




"The Nice Guys" mi se pare pe moment cel mai interesant titlu anunat pentru primavara viitoare. Shane Black se intoarce dupa o buna bucata de timp la genul la care se pricepe cel mai bine ca regizor, dar mai ales ca scenarist crime/thriller cu iz de comedie (ca referinte tot ce tine de seria "Lethal Weapon" + the masterpiece: "Kiss Kiss Bang Bang"). Suna promitator ...




"X-Men: Apocalypse" ... fara Wolverine ... too much Marvel, too many superheroes, enough said ...




Cam asta-i runda curenta de preview. Na' c-am reusit s-o termin, cam din scurt e drept. Acu' ... sa-mi iau vacanta de la blog, sa nu-mi iau vacanta, sa-mi iau, sa nu-mi iau ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu