marți, 20 decembrie 2016

Allied (2016)




"Allied" e un film care incearca sa dea un raspuns la trei intrebari... Cata incredere poti avea in cineva? Cat de departe ai merge ca sa-ti confirmi increderea? si Cata incredere mai poti avea dupa ce te-ai decis sa mergi pana unde ai mers?... Well, cum am zis, filmul incearca, cat si reuseste ...

Sau mai exact a movie is a movie and life is life. "Allied" e un romance inainte de toate, si cu riscul de cinism, ma tem ca nu prea intalnesti des productii in categoria asta care sa poata fi relevante in raport cu ce se-ntampla efectiv in viata (sau oi fi eu o cauza pierduta, who knows...). Il avem pe Brad Pitt, agent aliat parasutat in Africa lui 1942 behind enemy lines pentru organizarea unui asasinat, unde are de facut echipa cu Marion Cotillard, ex-rezistenta franceza. Nush daca-i chiar love at first sight (yet another unicorn...) dar lucrurile avanseaza repede. Misiune indeplinita, rezidenta britanica pentru iubita, casatorie, copil, totul pare perfect chiar si sub bombardamentele Luftwaffe. Pana la o intrevedere cu serviciul secret britanic care da o veste mai bomba...

Well, am mers deja destul de departe cu subiectul si as zice the usual: "watch the movie" pentru ce urmeaza dar deja trailerul iti zice si mai mult. Probabil cea mai proasta promovare din ultimul an. Eu am avut bafta sa nu-l vad si sa pot sa descopar totusi ceva. Ca poate mai exista si alta combinatie de variante de raspuns la intrebarile din start :) Ma rog, cel putin intr-un film...

Rating: 3 out of 5

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu