luni, 8 mai 2017

Nueve Reinas (2000)



Long time, no posts ... Nu prea am subiect, si am o luna mult prea plina ca sa gasesc ceva, asa ca am decis pentru o intrare lightning fast despre "Nueve Reinas". Am vazut filmul cu muuuuult timp in urma, dar l-am revazut printre picaturi relativ recent. Impresia pe care o aveam de la prima vizionare era una foarte buna. Dupa mai bine de 15 ani cred ca am devenit insa mai picky :)... The story: Doi escroci (= vorbind despre "jobul" de zi cu zi in sine) se intalnesc intr-un magazin intr-o zi dupa o tentativa semi-esuata a unuia sa pacaleasca vanzatoarea la rest. Scapand pana la urma, decid la o colaborare de scurta durata, si din "client" in "client" ajung la un tip plin de bani interesat de cele "noua regine" - un set rar de timbre germane de la inceput de secol XX. Mai departe avem o copie perfecta, originalele, some twists... In alte cuvinte ce urmeaza si mai ales finalul e prea frumos ca story ca sa-l divulg eu acuma :) Mai ales la o prima vizionare din ce-mi mai aduc aminte. La a doua mai observi una-alta care parca nu se leaga chiar perfect ;) ...

Rating: 3.5 out of 5

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu