duminică, 17 decembrie 2017

Winter-Spring 2017-2018 Movie Preview Part 2



Hai sa trecem repede si prin ce se anunta pentru primavara 2018, ca oricum n-avem prea multe trailere lansate inca. Cel putin pentru mine daca exista vreo animatie la anul care sa prezinte concurenta pentru "Early Man", atunci asta e "Isle of Dogs" - out in martie 2018, written and directed by Wes Anderson. Pentru mai multe detalii cred ca e suficienta enumerarea: "Fantastic Mr. Fox", "Moonrise Kingdom", "Grand Budapest Hotel". Ma rog, ca sa fiu fair.. este evident probabil ca filmul aici de fata nu e totusi in aceeasi categorie de target ca varsta cu o animatie tipica Pixar/Dreamworks, si nici chiar cu Aardman stuff ca vorbeam de "Early Man". Dar prea multe discutii... here's the trailer:


"Pacific Rim: Uprising" pare sa nu mai aiba prea multe in comun (in afara the main topic) cu primul "Pacific Rim", mai precis regia, scenaristii, distributia sunt schimbate. Asteptarile mele sunt mult mai jos decat erau la primul film, dar acolo am avut o surpriza care si acum daca ma uit la subiect nu prea pot sa mi-o explic. As putea sa sper la acelasi lucru aici, dar totusi acolo aveam un Guillermo del Toro in spatele productiei, aici...


Despre "Ready Player One" prima chestie care imi vine s-o zic e ca-i primul SF al lui Spielberg de la "War of the Worlds" incoace. A doua chestie care-mi vine s-o zic e ca sper sa nu fie ca "War of the Worlds" :| ...


"Rampage" pare un soi de King Kong meets Sharknado meets Insert-your-favorite-giant-creature-here. Sau genul de summer movie care pare sa nu prinda chiar asa bine si-i lansat pana la urma pe-unde se gaseste un slot fara concurenta prea mare (in cazul de fata aprilie).


Incheiem in mai cu urmatorul "Avengers: Infinity Wars". Nu ma mai obosesc sa-mi exprim parerea despre super-hero movies si mai ales Marvel (altceva n-am avut din pacate anuntat pe luna asta).


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu