joi, 5 iulie 2018

Storks (2016)




Flight movie... no pun intended... "Storks" e ce-am reusit sa vad mai de amintit in 2x23 ore de zbor saptamana trecuta, intr-o cautare printr-un in-flight media system dupa ceva care sa m-adoarma. Asta n-a reusit. Surprinzator, e o animatie chiar faina & pretty funny in ciuda unui subiect care nu-mi promitea prea mult: berzele re-incep sa livreze copii. Asta dupa ce din ratiuni de logistica economica se reprofilasera pe coletarie standard. Ma rog, de fapt subiectul de mai sus e concluzia la the story, care urmareste livrarea unei comenzi de bebe primita dupa nush cat timp de la ultima solicitare pentru asemenea transport. Misiunea e dusa la indeplinire de o barza aspiranta la titlul de sef care se chinuie sa mentina secreta operatiunea ce incalca noile norme de functionare pentru a nu-si pierde prezumtiva pozitie, si e ajutata sau mai mult incurcata de Tulip Orphan, o fata ramasa in grija stolului de zburatoare dupa un failed delivery cu vreo 18 ani in urma. Livrarea e cu peripetii si asa cum am zis filmul are un umor degajat care mi-a adus aminte de productiile DreamWorks din perioada lor buna (cel putin dupa criteriile mele), probabil cel mai apropiat exemplu fiind "Madagascar". In mare parte feelingul asta e adus de lots & tiny bits & pieces: diverse side characters + situatii lipite de main story, deci prea multe exemple fara spoilers n-am cum sa dau = good reason to stop here ;)

Rating: 3.5 out of 5

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu