vineri, 22 iunie 2018

Our Kind of Traitor (2016)



Singurul motiv pentru care scriu intrarea asta ca sa pot zice ca azi mi-a iesit ceva... Iar daca-mi iese ceva luck might change (hopefully). Depinde acum cum definim "azi", dar sa revenim la "Our Kind of Traitor" pana nu vin zorile.

Vorbim de o ecranizare dupa un autor care a prins destul de bine la public in ultimele decenii - John Le Carre, desi genul de care vorbim e un old school spy thriller care nu prea se mai poarta din '80 incoace. Un profesor de literatura plecat intr-o escapada romantica in Maroc cu sotia in speranta sa mai incalzeasca o relatie racita se trezeste abordat de un soi de contabil al mafiei rusesti. Decis sa dezerteze dupa decesul prematur al unui "coleg" de breasla. Si asa din profesor de literatura, omul nostru ajunge peste noapte informator pentru MI6, si implicat intr-o intriga destul de neverosimila, fiind decis sa-si ajute noul prieten.

Filmul e dus de patru actori: Stellan Skarsgard, Damian Lewis, Naomie Harris si Ewan McGregor. In ordinea asta, nu cea de pe afis, chit ca toti fac o treaba excelenta. Altfel n-am fi avut de vazut mare lucru aici. Povestioara e simplista, si asa cum ziceam mai lasa de dorit si la credibilitate. Cu toate astea, are un soi de aer romantic care parca nu l-am prea mai simtit in genul asta tocmai de la "The Spy Who Came in from the Cold" (same author, 53 years ago). Avand in vedere ca dupa atata amar de vreme, inca mai merge...

Rating: 3.5 out of 5

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu