duminică, 7 iunie 2020

Summer-Fall 2020 Movie Preview - Part 2



Ca de obicei, scriu intrarea asta "live" = cand termin fraza asta inca habar n-am daca reusesc sa gasesc trei filme cu release anuntat in toamna + trailer. Si cum probabil o sa-mi ia un pic sa le caut, nu mai mai lungesc cu o introducere, chit ca prevad o postare foarte scurta...

Hai ca pe septembrie am rezolvat rapid. Avem "A Quiet Place Part II" care speram sa nu mai sufere de o re-amanare. Pentru cine n-a vazut Part I nu-i chiar o capodopera, dar oricum a fost ceva destul de original in peisajul horror/distopii. Sa vedem daca reuseste si continuarea sa se pastreze la fel de fresh.

In octombrie avem o lista relativ generoasa de titluri anuntate: "BIOS" - o drama SF post-apocaliptica cu Tom Hanks si regizata de Miguel Sapochnik ("GoT", "Repo Men"), "Death on the Nile" - inca o ecranizare dupa Agatha Christie marca Kenneth Branagh, "The Witches" - o re-adaptare dupa cartea de Roald Dahl, regizata de Robert Zemeckis, la 30 de ani dupa originalul cu Anjelica Huston, continuari la "Halloween" si "G.I. Joe", dar niciunul din astea cu trailer atasat, si probabil nici foarte sigur de lansare. Ceea ce ne duce spre...

Noiembrie - unde din nou aleluia ca avem o reprogramare pentru "No Time to Die". Sincer... numar pe degetele de la o mana filmele din seria James Bond care mi s-au parut ok, dar decat nimic...

Am zis ca o sa fie scurta intrarea asta. Na, ca ma tin de cuvant. Sa vedem, poate gasesc ceva mai de interes pentru next week...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu