duminică, 17 iulie 2022

Doctor Strange in the Multiverse of Madness (2022)



Cred ca subconstientul meu a relationat cuvintele din titlu - "Doctor Strange in the Multiverse of Madness" - cu niste episoade recente de care-am avut parte prin sistemul medical, fara nicio legatura cu filmul, si asa am ajuns sa aleg asta ca subiect. Ca prea multe n-am de scris...

Primul "Doctor Strange" a fost parca un pic mai altfel decat restul universului Marvel, motiv din care am zis ca n-ar strica sa dau o sansa si continuarii. Chiar daca recenziile n-o prezinta prea grozav. Si intr-adevar nu se ridica la nivelul filmului initial, dar totusi cred ca-i un pic peste nivelul la care armatele de fani Marvel au plasat productia fata de altele. Subiectul e un pic cam ametit in spiritul titlului, intr-o descriere minimalista avand un vrajitor bun care se bate cu o vrajitoare rea prin diverse universuri din multivers. N-am niciun chef sa detaliez o poveste pentru copii.

Principalele critici relativ la film din ce-am mai auzit il au ca tinta pe Sam Raimi care semneaza regia. Iar aici, chiar daca story-ul cam lasa de dorit, eu pot sa zic ca m-am simtit satisfacut ca in sfarsit cineva a avut curaj sa-si lase un pic de amprenta proprie care sa mai distraga atentia de la un multivers Marvel imbibat de clisee. Probabil nu-i vizibil pentru multa lume, dar pentru cine si-a mai intersectat privirea cu filmele mai vechi ale lui Sam Raimi, nu atat cu trilogia initiala Spider-Man, cat altele ca "Evil Dead" sau chiar seriile din anii '90 cu Hercule si Xena, se simte aici un pic din umorul usor negru de atunci cat si un "haos" caracteristic care da un farmec nostalgic. Trei minute cu o aparitie a lui Bruce Campbell in rolul unui vanzator de pizza e doar un exemplu. Pentru franturile astea merg si eu pe un...

Rating: 3.5 out of 5

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu