vineri, 8 octombrie 2010

The Sorcerer's Apprentice (2010)




1. N-am timp sa scriu. 2. N-am chef sa scriu. 3. N-am net = e prima data cand scriu offline si postez dupa. 4. N-am vazut nici un film de cand am scris ultima data (de fapt de mai inainte). 5. N-am punctul cinci da' nu-mi plac numerele pare deci mai trebuia un element la enumerare.

Concluzie = alt film vazut ceva mai demult dar relativ recent = de anul curent. E o optiune decenta la nivel de cat de fresh e sper, avand in vedere ca pana in decembrie ma indoiesc sa mai prind ceva prin cinematograf (pe unde is nu se titreaza din ce stiu ci se dubleaza, altfel poate vorbea lumea pe aici mai multa engleza .. cred ca ma repet = am mai zis).
Deci, "Sorcerer's Apprentice" tura asta ...

Ce pot sa zic - am vazut si mai bune, si mai proaste. In mare ca gen e un light fantasy plecat cu un intro/origine de pe vremea lui Merlin (sper ca n-am uitat si vb prostii...) care cica avea vreo trei ucenici + rivala de moarte - Morgana (sau Morgan le Fay daca ma mai ajuta memoria in varianta originala literara). Din cei trei unul - jucat de Nicolas Cage - cel cu aplecari mai spre magie alba decat neagra ajunge pana in zilele noastre sa caute la randul sau un ucenic inzestrat cu har suficient ca sa "vibreze" in acelasi ton cu inelul marelui Merlin (sau mai exact sa i se prinda de deget). Si il gaseste in persoana unui student la fizica pasionat de bobine Tesla... Ma rog il gaseste ceva mai devreme dar n-o sa povestesc tot filmul. De fapt dupa cum se observa n-am zis nimic de soarta celorlalti vrajitori amintiti deci ramane suficient de vazut ...

N-o sa mai zabovesc la partea tehnica pentru ca nu e foarte mult de zis si nici nu mai tin minte mare lucru (sper sa fie suficient de corect cat am scris pana acuma). Oricum, pe ansamblu arata ok - efecte suficiente ca sa ia ochii pe partea asta, iar tragand linia se incadreaza asa cum am mai zis de altfel la nivel "light movie" fara cine stie ce pretentii, care din fericire e totusi destul de decent ca subiect ca sa nu fie chiar de aruncat + probabil prinde cam la toate varstele. Cam asta pentru saptamana asta, poate urmatoarea o sa am si eu mai mult net la dispozitie si chef/timp de vazut totusi un film ca sa pot sa dau o parere mai consistenta si mai aproape decat din amintiri.

Rating: 3 out of 5




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu