sâmbătă, 27 noiembrie 2010

Part 1 Winter-Spring 2010-2011 Movie Preview

Avand in vedere ca am "lansat" varianta "internationala" la blog o sa schimb un pic stilul la intrarile de genul movie preview - mai exact n-o sa mai dau data lansarii in Ro, care si-asa e relativa ci o sa ma refer la luna lansarii oficiale (in general in US) care tot relativa e dar mai putin. In general in Ro filmele ajung cam in maxim 3 luni daca ajung (pentru ca tura asta n-o sa mai stau sa verific) - repet maxim, uneori venind chiar cu o saptamana mai devreme de official US release.

Deci ... Incepem cu perioada de iarna azi = mai exact cu ce iese in decembrie. O sa pornesc cu "The Warrior's Way", un film care cica ar vrea sa combine westernul cu fantasy si cu arte martiale. O sa incerc sa dau o "prezumtie de nevinovatie" la intentie si sa sper ca regizorul si scenaristul - aceeasi persoana - aflat la prima productie n-o s-o dea in bara chiar de tot. Desi trailerul sincer sa fiu parca parca "promite" un rating below 5 pe IMDb ... Poate ma insel si pe langa kilotona de efecte si replici cliseice o sa avem totusi .. un subiect ... daca este ar putea fi interesant.

Probabil cel mai plin de incasari film al lunii si implicit unul din cele mai asteptate e "TRON: Legacy", continuarea la originalul din '82. Ce pot sa zic ... Am vazut originalul candva, si mare lucru nu mai tin minte in afara de ideea de baza ca un hacker/programmer/ce-o mai fi fost e "prins" in interiorul unui computer la propriu. Filmul nu m-a impresionat foarte tare la vremea la care l-am vazut. Cel nou insa pare promitator, chiar si pentru mine care nu-s cel mai mare fan 3D ..

O sa inchei cu decembrie sarind peste titluri ceva mai sonore ca "The Tourist" cu Angelina si Depp, sau Narnia part III (pentru care sincer nici nu stiu daca o sa ma mai tenteze sa pierd vreo doua ore) si o sa ma opresc la o coproductie made in zona scandinava mai in "spiritul" sarbatorilor :-p care pare cel putin interesanta, "Rare Exports":

Incep seria pe ianuarie cu "The Green Hornet". Reeditare a unui serial de prin anii '60 in care Bruce Lee isi facea aparitia la Hollywood, filmul ar putea fi bagat aparent la categoria super-hero. Sincer sa fiu, cred ca pe jumatate cel putin, desi nu e listat de IMDb, genul e comedie. Si cum eu si-asa nu prea am din astea pe blog :) ...

Desi sincer sa fiu, surpriza de final pare mai mult decat evidenta din trailer (n-o s-o zic ... poate n-o vede toata lumea :-p), dupa ce am vazut "Taken" cu Liam Neeson in rol de Jason Statham ( ca sa zic asa .. :) ), parca as da o sansa si la "Unknown":

Nu-s cine stie ce fan Peter Weir ca regizor dar ca sa inchei cu ianuarie am mers pe varianta "The Way Back", in principal pentru subiect. O mana de evadati dintr-un gulag rusesc din Siberia in anii '40 incearca sa scape spre ... India ... pe jos ... +4000 mile ... Daca nu e suficient, filmul cica ar avea si ceva baza reala:

O sa incep februarie cu "I am Number Four". Trailerul mi se pare cel putin cretin in prima parte, in ideea ordinii 1, 2, 3 si musai 4 dupa ... (see it to get it) ... si in plus regizorul DJ Caruso are din punctul meu de vedere un singur film intr-adevar bun in ce-a mai turnat ("Disturbia") si restul cel mult medii ... dar na ... Ideea - un tip/alien/ce-o fi cu superpowers vanat de nu se stie cine (inca) ... suna cat de cat catchy ...

Nu puteam sa trec prin ce apare (desi in cazul de fata iar presimt un rating low ...) fara sa ma opresc si la un action movie dupa definitie (ma rog, cu un twist de fantastic) = probabil more action less subject. In "Drive Angry", sumarizat Nicolas Cage se chinuie sa-si salveze nepotul (= fiul fiicei ucise) - project with deadline. Interesant e ca filmul vine in 3D, care parca nu prea era aplicat pana de curand decat la SF/Horror/Animation

O sa inchei cu luna februarie si implicit cu intrarea de azi cu "The Eagle", film care se invarte in jurul sortii legiunii a noua romane (despre care nici azi nu se stie 100% clar cum a disparut), sau mai exact construieste o poveste care sa continue povestea legiunii a noua ... Ma rog ... complicat :) .. mai bine trailerul:

Cam atat pentru perioada de iarna, revin saptamana viitoare cu primavara ;)