vineri, 3 decembrie 2010

Part 2 Winter-Spring 2010-2011 Movie Preview

Deci cum ziceam, continui saptamana curenta cu ce iese pe ecrane in primavara (reamintesc ca fata de turele trecute am schimbat "calendarul" obisnuit de la data de release in Ro la luna oficiala de lansare worldwide). Ca sa n-o mai lungesc, incepem cu martie.

Incep cu filmul anului 2011, cel putin pana acum, pe lista mea de asteptari. Initial programat prin septembrie anul asta a fost amanat si e prima data cand fac referire ca preview a doua oara la acelasi film (pentru ca au mai fost si altele in aceeasi situatie). Dar in cazul asta simt ca merita. Evident probabil sunt iar subiectiv avand in vedere ca la baza e o scriere de P.K.Dick. Tot ce sper e sa nu iasa prost, pentru ca pana acum, si de data asta cat se poate de obiectiv, cred ca cele mai slabe filme ecranizate dupa mai sus amintitul au fost "The Impostor" si "Next". Dar pana si astea la general vorbind au fost de nivel mediu. In fine ... prea multa vorba. Las trailerul sa spuna din nou mai multe ...





Al doilea titlu pe luna asta - "Sucker Punch" - o amestecatura de sf/fantasy/action. Nu prea stiu ce sa zic. Subiectul ca idee se pare ca se invarte in jurul unei fete bagata in azilul de nebuni de tatal vitreg, care isi creeaza propria lume imaginara. Idee care suna ceva mai putin superficial decat arata trailerul (nice effects though ...). Regie Zack Snyder - "Dawn of the Dead" remake, "Watchmen" si "300" - care sincer mie nu mi s-a parut mare scofala, dar primele doua cred ca le-as revedea cu placere. Sa speram ca si ce urmeaza o sa intre in aceeasi categorie ...





De la urmatorul titlu nu mai am asa mari sperante, si tot din cauza regizorului care la activ are ceva horroruri ... slabe ("Darkness Falls" - Zana Maseluta diabolica, rings a bell ?). In plus filmul, "Battle Los Angeles", are un subiect destul de rasuflat = alien invasion, si pare a fi un "Independence Day" ceva mai serios = fara Will Smith. Totusi, avand in vedere ca intra pe genul meu preferat = SF, am zis sa-i dau o sansa ...





Primul titlu din aprilie, probabil pe locul 2 in top 2 :) pe lista mea de asteptare pe 2011 = ceva ce tin neaparat sa vad e ... "Scream 4". In afara de faptul ca actrita mea preferata - Neve Campbell - se intoarce in rolul lui Sidney, (desi pentru mine e mai mult decat suficient atata :-p) poate ar fi cazul si sa zic ceva de interes mai general. Well, pe langa Neve, se intoarce de fapt mare parte din echipa de la primele 3 "Scream" = si suficient din restul distributiei, si Wes Craven ca regizor, si Kevin Williamson ca scenarist (de la care pot sa mai amintesc - "I Know What You Did Last Summer", "The Faculty" si chiar si "Cursed" care mie mi-a placut in ciuda ratingului de pe IMDb). Concluzie: daca iti e dor de combinatia teen movie / light slasher horror care a facut istorie in anii '90, sau macar esti nostalgic, probabil e un motiv suficient sa nu-l pierzi ...





"Source Code" e urmatorul pe lista din aprilie. O sa incerc sa fac abstractie ca lucrez in IT si sa ma abtin in consecinta de la idei care ar plasa filmul in zona de comedie - gen care evident nu e listat de IMDb. Deci daca as reusi asta as putea spune ca ideea pare interesanta - un tip care retraieste ultimele 8 minute din viata altcuiva intr-o bucla care pare ca e programata sa se termine cand descopera din ce cauza sare in aer trenul in care se afla ( ... advanced software engineering ce mai ... sorry nu m-am putut abtine :D ).





Trec la o comedie pe bune, ca titlu de final pe aprilie - "Your Highness". Poate pare un pic cam stupida, dar alta optiune n-am avut. In plus, e ceva un pic mai diferit decat ce apare in mod curent in zona asta. Au mai fost totusi si alte titluri care au mai incercat sa imbine comedie si fantasy si n-a iesit prea bine. Poate acu'o fi altfel ...





Inchei intrarea cu un singur titlu pentru luna mai ca prea multe optiuni n-am. Si cum ceva lipsea tura asta pana acum = animatii, am zis sa nu sar de tot, cu toate ca teaserul prea multe nu zice legat de ce o sa vedem prin "Kung Fu Panda 2". Ma indoiesc sincer ca o sa ajunga la nivelul primului, dar ramane de vazut, de la "DreamWorks" personal am avut mai totdeauna surprize placute.





Ok, cam asta e cu movie preview-ul pentru urmatoarele 6 luni, cam limitat in ultima parte de numarul de trailere iesit pana in prezent... Back next week la reviewurile obisnuite = tre sa gasesc timp sa vad un film :) ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu