duminică, 4 decembrie 2011

Part 2 of Winter-Spring 2011-2012 Movie Preview



Intru direct in subiect ca iar scriu tarziu si ma apuca dimineata daca ma lungesc. Presupun ca toata lumea a auzit de Tarzan. Nu stiu cine a auzit insa de John Carter. Care-i legatura ? Amandoi tin de acelasi autor - Edgar Rice Burroughs - cu un suficient numar de carti care-i au featured pe coperta (individual, nu impreuna, evident - primul e ratacit prin Africa, celalalt pe Marte). Ei .. daca Tarzan a beneficiat de suficienta popularizare secolul trecut, anul viitor in Martie pare-se ca avem prima productie de buget masiv pentru John Carter. Pentru mine arata cam ca un YASM - Yet Another Superhero Movie ... dar om vedea ...







Daca tot ne invartim pe zona de literatura americana trecem la alt Edgar. "The Raven" care for me e top of the list pe primavara viitoare ca asteptari e un amestec aparent destul de ciudat intre povestirile intunecate ale lui Edgar Alan Poe cu .. Edgar Alan Poe himself. Ce poate nu se stie, si intamplator am aflat si eu destul de curand cand mi-a picat o carte in mana, e ca Poe a fost un personaj destul de complex sa zicem pentru inceputul de secol XIX in care a trait pe langa partea de proza fictiva mai avand si o serie de eseuri legate de originile universului, fizica, etc ... nothing really serious din ce stiu dar oricum interesant de citit. Ma rog, pana ce nu incep sa bat campii aiurea prea tare, revenind pana la urma la productie care in definitiv ma indoiesc ca are vreo treaba cu the real Poe in afara de partea literara, e de amintit regizorul: James McTeigue asta fiind pana la urma motivul pentru care astept filmul. Mai exact nu cred ca o sa fie comparabil cu "V for Vendetta", dar daca e peste "Ninja Assassin" deja e foarte bine.







Cum n-am avut animatii de tura trecuta pana acuma inchei cu Martie 2012 (in Ro prin Aprilie) cu "The Pirates! Band of Misfits". Dupa cum zice si trailerul, filmul e produs de acelasi studio - Aardman - care a scos "Chicken Run" (pe care eu inca n-am apucat sa-l vad) si seria de shorts + the movie cu Wallace & Gromit, care dupa mine is geniale. Din pacate insa Nick Park care a impuscat cateva Oscaruri cu respectivele nu apare asociat de nici un fel cu titlul de fata. Oricum, eu tot sper la ceva peste medie ...







In Aprilie avem "Safe" care dupa mine pare a fi un fel de "Mercury Rising" reloaded. In caz ca nimeni nu-si mai aduce aminte de "Mercury Rising" nici nu prea are de ce, e un film cu Bruce Willis dinainte de 2000 care a fost un rateu masiv. Dar macar l-a avut pe Bruce Willis ... Aici pe langa un subiect reincalzit mai avem si pe Jason Statham reloaded (sincer ma-ntreb daca omul asta n-ar putea sa-si optimizeze un pic cariera = sa toarne mai multe filme o data, oricum e acelasi rol peste tot).







Cum deja se observa ca nu prea mai am titluri pentru primavara viitoare, chit ca nu ma omor dupa comedii alta optiune pentru urmatorul Aprilie nu mai am in afara de "American Reunion". E un sequel. La "American Pie". Al catelea ? Habar n-am ... n-am mai stat sa numar ...







In caz ca s-a uitat cumva invazia de superheroes din ultima vreme, nu-i o problema - in Mai la anul revin cam toti in "The Avengers". Cum is satul pana peste urechi de gen, nu mai stau sa-i mai enumar, sunt in trailer ...







Inchei (fara prea mari sperante) cu "Battleship" fiindca cam asta e ultimul trailer momentan disponibil pentru finalul de primavara viitoare. Singura chestie care m-a facut sa-l dau e faptul ca l-am vazut pe Liam Neeson pe-acolo dar nu stiu daca e suficient sa garanteze ca n-o sa avem un Transformers acvatic ...







Next time I'm back with a movie. Ciao ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu