sâmbătă, 9 februarie 2013

Oscar 2013 - Makeup


E posibil ca unii sa creada ca am luat-o razna de m-am apucat sa scriu pe tema makeup, dar am doua motive destul de clare: 1. e singurul loc unde am ocazia sa punctez un film, la general vorbind 2. aveam nevoie de o activitate scurta ca sa-mi fac somn la ora asta :) Deci ...





"Hitchcock" e titlul de care ziceam mai sus, si care e destul de clar in ce priveste subiectul abordat. Nu pot sa zic ca e o capodopera, dar cred ca e cel mai bun film biografic care l-am vazut in ultimii ani (si da, am vazut chestia aia numita "King's Speech" care nici in ziua de azi nu pricep cum a putut impusca un Oscar pentru best movie). Ca subiect filmul e centrat pe bucatica de timp din jurul turnarii "Psycho". Nu o sa zic mai mult decat ca abordarea mi s-a parut foarte inteligent gandita. Cat despre Anthony Hopkins cred ca a avut roluri mai bune, dar ce-i de remarcat in film ca actori e James D'Arcy ca Anthony Perkins. Desi cu spatiu destul de scurt de ecran, e incredibil cat de bine intra omul ala in rol ca s-o zic pe sleau. Si evident, alt motiv de vazut a fost Scarlett Johansson, dar acolo is subiectiv :) Parca eram totusi la makeup .. Well .. nu cred ca-i cazul de zis prea multe aici .. Trecem mai departe ...





"The Hobbit: An Unexpected Journey" e preferinta mea pe categoria asta, nu ca as avea vreo expertiza dar asa mai mult de compensare pentru creditul asumat de VFX team versus makeup, cu care nu-s chiar total de acord ... However, the Oscar goes (probably) to ...





"Les Miserables" .. unde n-am de zis decat ca nush cum Jean Valjean parea ca intinereste la un moment dat .. Dar, poate oi fi eu chior ori poate o fi si asta un efect demn de Oscar ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu