sâmbătă, 1 noiembrie 2014

The Amazing Spider-Man 2 (2014)


Continui cu a doua parte din "The Amazing Spiderman" seria continuarilor pentru care mi-am decis greu sa fac timp, dar pana la urma ... n-am regretat decizia :). ( In plus, tot e Halloween deci aveam nevoie de ceva cu masca ;) )

Multa lume a zis ca asta ar fi cel mai prost film cu Spiderman de pana acum. Multa lume zice ca tandemul Alex Kurtzman/Roberto Orci ar fi o molima in randul scenaristilor de la Hollywood = dupa ce-ar fi "distrus" Star Trek au trecut la alte francize cum ar fi cea curenta. Desi as putea sa aprob fara indoieli calitatea scenariilor celor doi pentru "Transformers", tre' sa recunosc ca in celelalte cazuri, inclusiv cel curent lucrurile stau altfel. Da, e superficial, e cu gauri, are videouri pe YouTube de cate 12 minute care iau la misto cu suta de scene din film, e Hollywoodish cu H mare, dar ... has a story, e catchy, glumele par din ce in ce mai naturale si in mare prind + are acel ceva care-l vrei de la un film pentru doua ore si mai mult in care tot ce vrei e sa lasi creierul sa zboare. I know, ma repet :) am mai zis asta si-n alte parti, da' sincer imi pare bine ca vad filme care-mi dau ocazia sa ma repet.

N-am vazut filmul in 3D, si e cred unul din putinele cazuri cand regret asta. Efectele arata superb si in 2D. Dar cel mai cel, ca sa zic asa, e capitolul sound & music in filmul asta. Un score al lui Hans Zimmer, care imi creste din nou sperantele dupa "Lone Ranger" = se pare ca totusi omul asta n-a ramas inca fara idei, cum se intampla cu majoritatea compozitorilor de film de la o vreme. Pe langa asta mai avem si ce tine de sound editing & mixing. Daca filmul asta nu ia o nominalizare pe asa ceva la anul inseamna ca urechile mele incep sa ma lase ( sau ca inca nu s-a terminat anul si mai apare ceva peste :) ).

Am sarit povestea. O sa las filmul total spoiler free. Si nu neaparat pentru ca povestea ar fi prea banala. Unii zic chiar ca filmul asta are prea multe secondary threads, si prea multe personaje negative. E ok, nu plictiseste. Si cel mai important, it's fun ;) chit ca romance-ul nu se termina chiar bine (na .. ca nu m-am putut abtine :P)

Rating: 4 out of 5




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu