miercuri, 26 noiembrie 2014

The Hunger Games: Mockingjay - Part 1 (2014)



Tot caut timp sa vad o alternativa de cand am vazut THG3.1 (= acu' vreo 4 zile) dar nu gasesc. Asa ca, hai sa tratam subiectul asta, poate scap de blestem ...

Am adormit. Literalmente (ma rog ... mi s-au inchis ochii). De doua ori. Tre' sa recunosc ca eram obosit. Si totusi, daca stau si ma gandesc, tura trecuta la "Interstellar" eram si mai obosit, si filmul fu si mai lung. Nici un ochi inchis. Deci ... Deci ultima productiune din seria "The Hunger Games" nu e decat un soi de prequel la ultima parte, care da senzatia (probabil cat se poate de reala) ca a fost impartita in doua episoade ca sa stoarca mai multi bani ( IMDb titra ceva de genul: highest opening this year. so ... ). Sa mai zic ceva de subiect ? Nu stiu cat e cazul. Nu mai avem Hunger Games in "Hunger Games"'ul asta. Chestie care e pana la urma pozitiva. In sfarsit alt story. Actiunea e focusata pe evolutia lui Katniss ca simbol al rebeliunii. Suficient. Mai mult in film.

E o enigma pentru mine cum de am ajuns sa vad toate cele trei parti de pana acum. Primul a fost so & so. Al doilea mi s-a parut un soi de reboot mediocru. Iar partea a treia e un soi de teen movie meets political thriller meets dystopian sci-fi. Care poate ar fi o combinatie interesanta daca n-ar fi sub average pe toate cele trei genuri. Si ca sa puna capac, pe cat de convins am fost de Jennifer Lawrence ca actrita in "Silver Linings Playbook" (trecand peste latura subiectiva, seriously :P) pe atat de mult dupa "Hunger Games" mi se pare ca poate concura cu succes la Zmeura de anul viitor.

Rating: 3 out of 5 (= cu circumstante atenuante pentru ca am pierdut cateva bucati motaind, si poate fix acolo era esenta, who knows)





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu