duminică, 11 august 2019

The Five-Year Engagement (2012)



Nu fac recenzii la comedii romantice pentru ca nu prea vad comedii romantice = ori is prea deprimante, ori prea slabe (am un deja vu ca am mai scris asta candva...). Tin o lista de filme "to watch" de mult-mult timp in care mai adaug periodic ce mi se pare ca mai merita vazut dar n-am cand. Nu stiu cum o fi ajuns "The Five-Year Engagement" acolo (in afara de Emily Blunt pe afis n-am explicatie), si nu stiu ce m-o fi apucat sa-l aleg acum... Filmul nu e prea slab, si poate n-ar fi fost nici prea deprimant daca n-ar fi avut o sincronizare ciudata cu some family problems. Ceea ce mi-a dat un pic de gandit, si mi-a cam taiat ( iar :) ... ) si cheful de scris... Anyway, cum altceva n-am cand sa vad saptamana asta, let's quickly get into the subject.

Tom si Violet se cunosc la o petrecere de anul nou undeva in San Francisco, se plac si intr-un an el ii ofera inelul de logodna. Ea zice da si incep planurile de casatorie. Pana ce Violet primeste o confirmare pentru o pozitie academica mult dorita (trying not to get into debates on academia jobs here...), dar din pacate undeva departe in Michigan. Temporar insa, si cu decizia amandurora sa incerce o relocare. Dar care e suficienta cat maritisul sa mai fie amanat. Si, previzibil oarecum, motiv ca dupa mutare sa apara probleme in relatie. Tom ajunge de la pozitie de viitor chef intr-un restaurant fitos la conditia de bucatar de fast-food, iar Violet ajunge incet incet sa fie parca prea placuta de noul sef. Evident totul pana la urma se incheie cu un happy end, care fara mai multe spoilere ca ne-o spune si titlul, vine abia dupa cinci ani.

Chit ca story-ul e relativ liniar si fara cine stie ce twists & turns, filmul e destul de funny si mai important not dumb. Nu ca as fi eu, inca o data, mare consumator de comedii romantice, dar in comparatie cu ce am mai vazut... Totusi dintr-o perspectiva personala cum ziceam n-o picat chiar la cel mai potrivit moment, dar that's subjective ...

Rating: 3.5 out of 5

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu