duminică, 4 august 2019

The Faculty (1998)



Yet again... N-am apucat sa vad altceva in ultimele saptamani decat filme slabe made in HK pentru somn si cateva episoade de TWD. Intamplator schimband canalele la TV noaptea intr-un hotel din Praga (in lipsa de filme slabe made in HK), am mai prins si o jumatate din "The Faculty". Care ar ramane deci cea mai buna optiune pentru o intrare scurta...

Nush daca pot sa zic ca "The Faculty" e suficient de cunoscut ca sa fie un "clasic", dar in orice caz e probabil de referinta pentru o nisa undeva intre teen movies si light horror/comedy care a prins ceva contur in perioada '90-2000, dar n-a crescut prea mult dupa. In cateva cuvinte, un liceu dintr-un orasel de provincie de prin Ohio e invadat de o creatura extraterestra care se multiplica prin coruperea de gazde umane. Un soi de "Invasion of the Body Snatchers" la care de altfel avem si o referinta clara in film. In prima jumatate (care n-am mai vazut-o de mai bine de 10 ani cred) ni se face cunostinta cu vreo sase elevi, fiecare cu problemele sale, si ni se prezinta inceputul invaziei. In a doua jumatate grupuletul de sase elevi formeaza un soi de rescue team dupa ce descopera ca respectiva creatura are o alergie fatala la un soi de drog preparat in propriul garaj si distribuit de oaia neagra a liceului, mic geniu insa in ale chimiei organice.

Tre' sa recunosc ca la revederea de acum filmul mi s-a parut ceva mai cheesy si exagerat (="SF" cu ghilimele) decat imi aduceam aminte. Pe de alta parte na... ce te poti astepta de la ceva regizat de Robert Rodriguez ("Spy Kids" & "Machete"). Cu toate astea ii ramane un farmec anume. Poate o fi distributia de vina - multe nume cunoscute in roluri early, poate oi fi eu nostalgic...

Rating: 3.5 out of 5

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu