marți, 18 august 2015

Largo Winch (2008)



Am vazut "Largo Winch" acum vreo trei saptamani intr-o noapte fara somn, si am tot vrut sa scriu o intrare despre dar n-am apucat. Am zis ca decat nimic, mai bine una scurta .. So, here we are. E multa vreme cred de cand n-am mai avut o surpriza asa placuta la un film based on comics. Desi sunt doua aspecte de punctat aici, care difera de calupul bazat pe asa ceva din ultimii ani: 1. nu e un super-hero movie 2. e o productie Europeana (ca si banda desenata de la baza).

The story pe scurt: un bogat om de afaceri moare inecat intr-o noapte. Surpriza consiliului de administratie gata sa puna mana pe companie, decedatul are un mostenitor, fiu adoptiv tinut secret multa vreme. De-aici incolo avem "the origin story", similar oarecum cu primul film din orice franciza de super hero, dar cu diferenta ca ramanem in granitele normalului credibil (= no superpowered spiders, no devices for heart powering, no SciFi stuff). "The origin story" se impleteste cu actiunea curenta intr-un mod foarte ok, care cred ca face pana la urma principala diferenta intre ce avem aici si ceva made in Hollywood.

Ar mai fi poate si altele de spus. Partea de location setting de exemplu e exemplara, in ciuda faptului ca filmul nu cred sa fi avut cine stie ce buget. Exista si o continuare care am inteles ca ar fi mult mai slaba, deci cred ca o sa dau skip ca sa nu-mi stric impresia. Care pentru genul asta ar tinde spre maxim ... daca n-ar fi o mica problema ... the acting. Trebuia sa fie ceva care sa scartaie, macar un pic ;) ...

Rating: 4 out of 5




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu