luni, 3 august 2015

Mission Impossible: Rogue Nation (2015)



As fi vrut sa intitulez intrarea asta "MI vs. Bond" dar pana la "Spectre" mai e un pic, de la "Skyfall" a trecut prea mult, si in plus n-am timp sa scriu. Pe scurt "Rogue Nation" m-a convins de ce nu eram inca foarte sigur dupa "Ghost Protocol". Cumva, cel putin in ochii mei, varianta americana de agent secret bate MI6-ul britanic. Nu pot sa-mi explic foarte clar de ce. Cred ca e tocmai din cauza ca "Mission Impossible" nu se ia atat de in serios pe cat o fac filmele din seria "Bond". Si daca am ajuns la asta ...

Dupa mine cea mai buna parte din "Rogue Nation" nu-i nici story-ul (care uneori scartaie .. nu tare, dar suficient cat sa observi ca mai mergea finisat), nici scenele de actiune, nici varianta "MI" de Bond girl (ceva mai plauzibila decat the actual Bond girls) ci partea the comic relief. Simon Pegg isi reia rolul de IT mastermind din precedentul episod, avand o prezenta care aproape rivalizeaza cu rolul principal si ca importanta in script, si ca efectiv timp de ecran. Si e elementul esential ca sa elimine acea rigurozitate dintr-un spy thriller serios (a se vedea John le Carre), si sa admita ca filmul care-l vedem e o povestioara implauzibila care n-are alte pretentii decat de typical action movie entertainment. Chestie care Bond o cam uita .. sau altfel zis se vrea mai mult decat e. Daca exagerarile din cascadorii ar fi fost si ele un pic mai putin SF-istice ...

Subiectul? Better than what's in the trailer. N-are sens sa-l stric. Atat. Cum ziceam n-am timp de scris ;)

Rating: 3+ out of 5




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu