marți, 21 februarie 2017

Oscar 2017 - Directing




Ma gandeam sa las mai la coada intrarea asta, dar la ora curenta inca n-am vazut suficiente titluri cat sa scriu despre altceva asa ca let's get this one done. Mai ales ca gratie seriei "Anatomy of a Scene" pusa la dispozitie de NY Times n-am prea mult de lucru si pot lasa nominalizatii sa vorbeasca :).

Denis Villeneuve primeste o prima nominalizare a carierei pentru "Arrival". Eu nu pot sa spun decat ca omul asta merita recunoscut ca unul din cei mai buni regizori activi la ora curenta, dar ... pentru alte titluri cum ar fi "Prisoners" sau mai ales "Incendies". "Arrival" cam pas...

Mel Gibson is back :) ... cum spuneam intr-o intrare nu demult. Si o sa continui sa ma repet zicand ca "Hacksaw Ridge" mi-a confirmat opinia ca a trecut pe #1 intr-un top personal. Ca sa comentez eu mai mult as fi deci subiectiv, so...

Damien Chazelle e cred unul din cei mai tineri nominalizati la regie, pentru "La La Land". In ciuda aprecierii evidente de care se bucura filmul asta, raman la parerea care mi-am mai exprimat-o ca pe capitolul regie nu sta asa de bine. Intr-adevar e de apreciat modul in care reuseste contrastul dintre prima si a doua jumatate, probabil cea mai evidenta calitate pe ansamblu. Care insa iese cumva si din cel mai mare defect - prima jumatate e atat de pozitiva incat e enervant...

Kenneth Lonergan vine aici cu o surpriza placuta prin "Manchester by the Sea", o poveste a unui tip care ajunge impotriva vointei proprii sa aiba grija de nepotul sau dupa ce-i moare fratele. Ce poti zice despre un film care se sustine pe life issues si totusi iti ofera ce astepti poate de la un film = sa te desprinzi de your life issues, e ca e bine scris si regizat. Enough said.

Barry Jenkins e alt nume nou cu o nominalizare aici pentru "Moonlight". As zice ca e pe undeva la mijloc intre restul. Avem o regie buna, cele trei parti ale filmului avand fiecare o personalitate usor diferita. Cu toate astea nu-i cel mai bun de-aici.

Verdict: Damien Chazelle will probably get it for "La La Land", but my option would be Mel for "Hacksaw Ridge".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu