luni, 6 februarie 2017

Oscar 2017 - VFX


M-am decis sa incep iar (devine "traditional") cu nominalizarile de VFX (nu ca prea as avea de ales, e singura categorie unde am apucat sa vad toate filmele...). So... efectele din "Deepwater Horizon", povestea catastrofei produse in 2010 pe o platforma de foraj din Golful Mexic, sunt concentrate pe reproducerea incendiului din evenimentul respectiv. Fara prea multe comentarii, mi se pare intrarea de umplutura in categoria asta...

"Doctor Strange" are efecte care mi-au adus aminte de "Inception". Parca totusi prea colorat pentru gusturile mele...

"The Jungle Book" aduce probabil cea mai buna renderizare de la "Planet of the Apes" incoace pentru animale introduse prin CGI in pelicula. De fapt cam tot ce se vede e CGI, si avand in vedere si volumul de efecte in filmul asta si faptul ca rezultatul e intr-adevar unul foarte fain lucrat il pune in pozitia de favorit. Lasand la o parte tema intrarii curente o secunda, nu ma asteptam sa-mi placa. A fost o surpriza. Nu stiu cat din efect a fost nostalgic si cat nu, dar e o adaptare a povestilor lui Kipling care prinde. Un alt final ca in animatia clasica, surprinzator as zice unul mai putin matur, dar overall mai happy :)

Despre "Kubo and the Two Strings" am mai scris anul trecut. In partea de VFX cred ca e cea mai complexa animatie care am vazut-o. Poate doar cei de la Aardman sa se mai apropie, dar parca n-au ajuns la nivelul asta. Am o preferinta obiectiva aici.

Finally, avem "Rogue One". Am putea avea o surpriza aici, dar nu pot sa zic ca am vazut ceva care sa ma impresioneze. Desi ca film a fost mai bun, partea de VFX a ramas cam la nivelul "The Force Awakens". Poate oi fi subiectiv, dar asta e...

Verdict: "The Jungle Book" will probably win, dar votul meu merge la "Kubo".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu