duminică, 7 iulie 2019

Toy Story 4 (2019)



Nu mi-a placut nici un "Toy Story". Ma rog, primul - la varsta la care l-am vazut - a fost intr-adevar ceva nou, ca animatie randata 3D, si pesemne la vremea aia mi s-o fi parut ok, desi cred ca o impresie mai de durata mi-a lasat-o "Anastasia" (parca lansat tot prin decada '90). Din "Toy Story 2" nu-mi aduc aminte absolut nimic, iar din "Toy Story 3" doar ca mi s-a parut ca a atins un record in coeficientul de stors lacrimi. Deci am decis (cu greu) sa vad "Toy Story 4", mai mult din lipsa de ceva mai de actualitate pe blog, si cu asteptari mai joase ca adancurile oceanului de unde a iesit ultima "Godzilla" (pe care totusi n-am avut "curaj" s-o intalnesc). In contextul asta, ce pot zice dupa e ca n-a fost o alegere chiar asa rea. Cu exceptia AC-ului lasat aproape 2h pe mod extrem in sala de cinema... care m-a facut sa visez la o flanea de lana in mijlocul verii.

"Toy Story 4" ar mai putea fi numit si "The Search for Forky" - unde Forky e ultima jucarie adaugata grupului, manufacturata dintr-o furculita de single use aruncata, de catre Bonnie, actuala proprietara a Woody & co. Problema e ca Forky nu-i impacat deloc cu noua sa conditie Frankenstein-iana de jucarie vie, si vrea inapoi in lada de gunoi. Oricare lada de gunoi. Cum Forky pare esential pentru a o ajuta pe Bonnie sa treaca prin calvarul gradinitei, Woody isi asuma calitatea de salvator de furculite sinucigase. Problema e insa complicata de parintii lui Bonnie care se hotarasc sa plece intr-un road trip, in care Forky are si mai multe ocazii sa dispara intr-un tomberon. And so the story goes for a while... Dar incet incet atentia se muta pe o prietenie mai veche a lui Woody. Sa nu epuizam subiectul totusi.

N-am reusit sa scap de tentatia de a da ochii peste cap la cateva scene, dar cred ca a fost in limite mult mai rezonabile decat in episodul anterior. In plus lungimea ca timp a productiei e decenta cat sa nu apuce sa te plictiseasca. Eforturile de a te face sa razi is ok, si per total cred ca e clar mai reusit la capitolul asta decat ultimul "How to Train Your Dragon" (dar si foarte departe de top funny stuff ca "Emperor's New Groove" sau "Wallace & Gromit"). Pe scurt, merge... mai ales daca asteptarile is suficient de jos :)

Rating: 3 out of 5

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu