duminică, 30 iunie 2013

We Own the Night (2007)



Vad ca pana la urma n-am scapat de varianta 2 pe care-o aveam data trecuta (= tot n-am apucat sa vad vreun film saptamana asta). In concluzie ma vad nevoit sa ma opresc la "We Own the Night" pentru ca mi-e prea lene sa sondez memoria pentru altceva mai meritoriu de recenzat ...

Filmul e o alta "mafia/police" story, intr-un subgen destul de des abordat la Hollywood, fiind pe undeva la intersectia intre "Brooklyn's Finest"/"Pride and Glory" cu eu stiu .. sa zicem "The Departed" (desi parca bat un pic cam sus ca nivel cu referinta asta). Pe scurt, Bobby Green (Joaquin Phoenix) se bucura de un trai roz in postura de manager al unui club de noapte de succes. Pana ce un raid al politiei organizat de propriul frate (Mark Wahlberg) ii aduce iar aminte de ce isi zice Green (din partea mamei), si nu Grusinski ca restul rudelor in uniforma albastra. Nu ca ar fi probleme cu finantatorul, un batranel bonom importator de blanuri din mama Rusie, dar din pacate patronul mai are si-un nepot cu apucaturi mai neortodoxe (si amici la fel) care isi face veacul prin acelasi club. Si asa Bobby ajunge prins la mijloc, intre o familie pentru care e oaia neagra si o alta familie pentru care rudenia cu bratul legii risca-n orice clipa sa-l duca pe o lista neagra. Cat de gri e pana la urma compromisul facut .. ramane de vazut in film ...

Nu am prea multe de zis. Am facut deja o comparatie mai sus cu alte titluri care plaseaza filmul destul de bine. Deci daca ai chef de un thriller in genul amintit, fara sa te astepti la ceva prea special, e probabil o alegere buna. Avem o regie si un scenariu semnate de James Gray care (desi am vazut doar "Little Odessa" long long ago) pare a se fi fixat destul de puternic pe nisa asta. Ca actori, pe langa cei amintiti deja (nu in cele mai bune roluri din cariera), de mentionat ar mai fi Robert Duvall (care parca da un pic de clasa la generatia tanara) si .. well .. Eva Mendes (foarte foarte subiectiv :P). Altceva .. nu stiu .. o urmarire turnata fain si un final poate un pic prea "corect" pentru o poveste care se vrea sa para aproape de ce vezi prin stiri ...

Rating: 3 out of 5




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu