duminică, 15 august 2010

The Time Traveler's Wife (2009)




Inca o decizie nefericita ca alegere. Uite de ce evit eu comediile si romance ca gen. Primele in mare parte is cretine, ultimele is deprimante :)) . Titlul de fata intra in categoria a doua. Cum (iar...) n-am chef de scris o sa intru mai repede in subiect.

Filmul e o poveste care se invarte in jurul vietii unui cuplu: el - Harry (Eric Bana), ea - Clare (Rachel McAdams). Ea e o tipa normala, el ... nu ... = are nefericitul obicei de a disparea pentru un oarecare interval aterizand intr-o alta perioada temporala ( uneori in cele mai inoportune ocazii = propria nunta .. don't worry, only light spoiler, mai e de vazut in plus ) . Cum din pacate conditia de time traveler nu e controlabila, aduce multe probleme, dar si ceva beneficii pe ici colo (in ciuda faptului ca filmul pleaca pe ideea ca vietile celorlalti nu pot fi influentate de actiunile din calatorii). Ca romance - genul principal - e cred de departe cel mai interesant film vazut pe zona asta ( nu ca as vedea foarte multe ). Ma rog, e o ecranizare, si am auzit ca volumul scris ar fi net superior, dar oricum filmul ofera suficiente situatii incalcite (in sensul bun al cuvantului) cauzate de contextul plecarilor si revenirilor personajului principal. Ai ce vedea, analiza (cat de cat), chiar posibil extinde ca idei, etc.

Lasand subiectul la o parte, filmul nu e chiar extraordinar ca realizare cinematografica (ma rog, nici prost). Nu prea am ce comenta ( si uite-asa mai scurtez si eu intrarea :) ) nimic din imagine, montaj, sunet, regie netrecand peste medie. Nici actorii parca nu-s chiar credibil in toate scenele = unele par a fi .. cum sa zic .. cam seci (ma rog, in ciuda faptului ca de cand am vazut-o prima data pe Rachel McAdams cu parul in rosu in "Sherlock Holmes" am realizat ca imi place :-p).

Tragand linia, ca idee mi-a placut, desi mai are ceva gauri neacoperite, si cum in principal la mine conteaza povestea :) ... Iar finalul, daca incerci sa gandesti un pic mai mult out of the box, ar putea sa fie "rezolvat" prin a continua pe aceleasi idei de time travel ceva mai avansate ( ce ar mai taia poate un pic din factorul deprimant ;) ). O fi criptic, dar mai mult fara sa stric din subiect nu prea pot sa dau. De la mine pana la urma are o evaluare destul de subiectiva :) = a se citi un pic mai mult decat e cazul .. doar intra la sf pe tema time travel ;).

Rating: 4 out of 5




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu